Poznaj dodatkowe możliwości i ustawienia SALESmanago, które pozwolą na jeszcze lepsze wykorzystanie systemu.
ZACZNIJ KORZYSTAĆ Z NASZEGO SYSTEMU
Pierwsze kroki w systemie SALESmanago
DODATKOWE ZABEZPIECZENIA
Weryfikacja dwuetapowa
MONITOROWANIE STRONY WWW
Poprawne wgranie kodu monitorującego jest niezbędnym elementem, aby móc monitorować kontakty i wdrażać procesy automatyzacji.
Rozpoczęcie pracy z SALESmanago
Monitorowanie kontaktów – zasada działania i zakres zbieranych informacji
Integracja kodu monitorującego
Dodawanie kodu monitorującego na stronę WordPress
Dodawanie kodu monitorującego do strony Joomla!
Dodawanie kodu monitorującego przez Google Tag Manager
Jak sprawdzić, czy kod monitorujący działa prawidłowo?
PODSTAWOWE USTAWIENIA
Poznaj podstawowe ustawienia znajdujące się w Menu -> Ustawienia.
Podstawowe zasady scoringu kontaktów
Import i przypisywanie własnych kodów rabatowych
Dodawanie tagów sprzętowych
Ustawienie zabezpieczeń dostępu do konta
Cotygodniowe raporty z zachowania kontaktów
ADMINISTRACJA
Nielimitowana liczba użytkowników korzystających z jednego systemu pozwala na jeszcze lepsze połączenie działań marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie.
Zarządzanie kontami użytkowników – informacje ogólne
Współdzielenie danych pomiędzy kontami
Przypisanie zadań dla użytkowników do kontaktu
USTAWIENIA WYSYŁANYCH WIADOMOŚCI
Dodatkowe ustawienia przydatne do konfiguracji wysyłanych wiadomości.
Konfiguracja konta wysyłkowego
Ustawienia E-mail i SMS
Ustawienia dla e-maili odpalanych przez reguły automatyzacji
Tracking UTM
Jak anulować mailing
Konfiguracja klucza DKIM
Dodanie wpisu DKIM na hostingu nazwa.pl
Dodanie wpisu DKIM na hostingu home.pl
Dodanie wpisu DKIM dla domen zamieszczonych na hostingu Shoper
Dodawanie wpisu DKIM dla domen zamieszczonych na hostingu az.pl
Dodanie wpisu DKIM dla domen zamieszczonych na hostingu Domeny.pl
Dodanie wpisu DKIM dla domen zamieszczonych na hostingu DirectAdmin
Dodanie wpisu DKIM dla domen zamieszczonych na hostingu cPanel
DODATKOWE INFORMACJE
Kreator konta
Opt-in/Opt-out callback
Słowniki
Kończenie pracy z SALESmanago
Pomoc kontekstowa
Zamów konsultację
Twoje zgłoszenia
Słownik pojęć
Konfiguracja cytatu dnia
INFORMACJE PRAWNE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH