Dodawanie tagów sprzętowych

W systemie SALESmanago można ustawić, aby na karcie kontaktu wyświetlały się tagi sprzętowe. Oznacza to, że dla kontaktów monitorowanych będą automatycznie przypisywać się tagi mówiące z jakiej przeglądarki oraz z jakiego systemu operacyjnego kontakt korzysta (np. windows, IOS, android)

Aby ustawić automatyczne przypisywanie tagów systemowych należy wejść w:

USTAWIENIA => INNE  => APLIKACJA => zaznaczyć tagi sprzętowe aktywne

tagi_sprzetowe

Poniżej możesz znaleźć przykład dodawania systemowych tagów, które znajdziesz przechodząc kolejno do zakładek:

CRM => Lista kontaktów => wybierz konkretną kartę kontaktu klikając Szczegóły => Szczegóły i tagi => Dodaj tag

WAŻNE: W nazwach tagów nie można stosować polskich liter oraz niektórych znaków specjalnych: ! # $ & * ” ‚
Można za to używać cyfr, znaków diakrytycznych oraz znaków specjalnych takich jak: – ( [ { ) ] } _ (nie sugerujemy używania spacji).

System automatycznie zmieni niedozwolone znaki na underscore, a polskie litery na te bez znaków specjalnych. Dodatkowo – wszystkie tagi automatycznie zostaną zapisane wielkimi literami. Pamiętaj, że przecinek rozdziela frazę na oddzielne tagi.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808