Marketing Insights to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach, sposobie użytkowania platformy. Na tej podstawie automatycznie generuje wskazówki i insighty do bezpośrednich działań podejmowanych przez zespoły marketingowe.
Moduł Marketing Insights pomaga lepiej wykorzystywać możliwości platformy CDP. Wspiera wdrażanie zaawansowanych działań na platformie, inspiruje do odkrywania nowych możliwości i podpowiada optymalizację działań w oparciu o dane dotyczące użytkowania systemu. To spersonalizowany, interaktywny asystent, który ułatwia organizację własnej pracy i wskazuje działania, które przyniosą najlepsze efekty.
Najważniejsze możliwości
- Wykorzystaj spersonalizowane Insighty by skupić się tylko na tych działaniach, które budują wartość, przynoszą przychody i dają mierzalne efekty.
- Reaguj w czasie rzeczywistym na kampanie o niskiej efektywności. Eliminuj lub modyfikuj działania, które nie przynoszą wymiernych korzyści.
- Skup się na kreatywności i generowaniu ROI już w pierwszych dniach od wdrożenia CDP. Actionable Insights poprowadzą cię przez platformę
- Lepiej planuj swoją pracę i efektywnie wdrażaj nowe procesy CDP i Marketing Automation dzięki gotowej checkliście.
- Poznaj platformę SALESmanago CDP krok po kroku dzięki prostym i skutecznym podpowiedziom.
- Odkrywaj nowe funkcje dzięki łatwym do zastosowania wskazówkom i trikom. Skorzystaj z naszej biblioteki marketingowego know-how i połącz ją ze swoją ekspercką wiedzą na temat biznesu.
Marketing Insights
Poznawaj platformę, poprawiaj wyniki kampanii i realizuj cele marketingowe.
Actionable eCommerce Insights – przekuwają dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania dla twojego biznesu
Tips & Tricks – dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów od marketing automation.
Checklista -sprawdź czy wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji dla osiągnięcia najlepszych wyników marketingowych.