Panele Analityczne

Dzięki szczegółowej analityce możesz na bieżąco analizować dane gromadzone w SALESmanago. 

Panele analityczne w SALESmanago to szczegółowe zobrazowanie przyrostu kontaktów w bazie oraz działań związanych z pozyskiwaniem kontaktów, pracą handlowców, efektami stworzonych w systemie kampanii, eCommerce oraz Google Analytics.


PANELE ANALITYCZNE

Dzięki zaawansowanym panelom analitycznym będziesz mógł dokładnie analizować zachowanie kontaktów w bazie, monitorować procesy sprzedażowe i przepływ kontaktów przez kampanie marketingowe, a także na bieżąco mieć wgląd w dane transakcyjne.

Analityka ogólna bazy – przyrost bazy kontaktów, aktywność godzinowa kontaktu, aktywność kontaktu w dni tygodnia
Panel analityczny: analityka lead generation – dodawanie panelu i generowanie raportów
Panele analityczne: analityka lead routing – dodawanie panelu, generowanie raportu i jego analiza
Panel analityczny: analityka kampanii – dodawanie panelu, opis raportu analityki
Panel analityczny: Google Analytics – opis integracji
Analityka kontaktów – przyrost bazy kontaktów, aktywność godzinowa kontaktu, aktywność kontaktu w dni tygodnia
Analityka predyktywna – analiza Customer Lifetime Value, wartość predykcji wystąpienia zakupu, wartość predykcji wystąpienia zakupu ze źródła, wartość predykcji wystąpienia churnu na Dashboardzie
Analityka predyktywna na karcie kontaktu – analiza Customer Lifetime Value, wartość predykcji wystąpienia zakupu, wartość predykcji wystąpienia zakupu ze źródła, wartość predykcji wystąpienia churnu na karcie kontaktu

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808