Centrum Segmentacji Kontaktów

Oparta na AI, bezkodowa Hiper Segmentacja wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając jednym kliknięciem dostęp we wszystkich kanałach dotarcia.

Centrum Hiper Segmentacji pozwala kilkoma kliknięciami tworzyć segmenty istotne z punktu widzenia prowadzonych działań. Dzięki gotowym, predefiniowanym segmentom można szybko przygotować pożądane grupy kontaktów, nawet bez głębokiej znajomości platformy i bez umiejętności kodowania. Kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do znaczącego wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o wiele większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i zrozumienie ich obaw i wyzwań. W konsekwencji prowadzi to do realizacji z nawiązką celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper Segmentacja dodatkowo podnosi jakość tych działań poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.

  • Uwzględniaj w segmentacji zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
  • Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów.
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania.
  • Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
  • Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.

Zarządzaj przygotowanymi segmentami ze swojego centrum segmentacji. Edytuj, kopiuj i usuwaj wybrane segmenty

Lista segmentów – co znajdziesz na ogólnym widoku z listą segmentów, jakie akcje możesz wykonywać z poziomu tego widoku

Dodawanie segmentu – jak stworzyć nowy segment za pomocą kreatora

Predefiniowane segmenty – jakie są opcje adresowania wysyłek zamiast adresów e-mail, czy tagów

Zaawansowane opcje filtrowania – przegląd możliwości filtrowania grup odbiorców

Zapisywanie segmentów – zapisywanie efektów pracy z modułem segmentów

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024