Centrum Segmentacji Kontaktów – Lista segmentów

 

Centrum Segmentacji Kontaktów to zaawansowane narzędzie no-code, które pozwala za pomocą ujednoliconego interfejsu błyskawiczne przetwarzanie danych bez konieczności posiadania wiedzy na temat kodowania. Z poziomu głównego widoku masz możliwość tworzenia nowych i edytowania już zapisanych segmentów.

 

Aby korzystać z Centrum Segmentacji Kontaktów w SALESmanago przejdź do 

Segmentacja → Centrum Segmentacji Kontaktów

 

Spis treści

  1. Ogólne informacje
  2. Zmiana widoku listy
  3. Wyszukiwanie segmentów
  4. Akcje na istniejących segmentach

1. Ogólne informacje

 

Centrum Segmentacji pozwala na przygotowanie, zarządzanie i przechowywanie 50 segmentów. Z poziomu tego widoku możesz przeglądać dodane segmenty w formie kafli lub listy, wyszukiwać konkretne segmenty za pomocą wyszukiwarki i dodawać nowe segmenty.


Dodawanie nowego segmentu >>


2. Zmiana widoku listy

 

W panelu Centrum Segmentacji Klientów masz możliwość przeglądania segmentów w formie kafli lub jako listę.

 
 

Aby zmienić widok wybierz opcję kafelków [1] lub listy [2].


3. Wyszukiwanie segmentów

 

W systemie możesz stworzyć i przechowywać 50 różnych segmentów. Aby wyszukać konkretny segment skorzystaj z wyszukiwarki.

 
 

W oknie wyszukiwarki [1] wpisz nazwę segmentu i zatwierdź wybór. Wyszukiwarka pokaże wszystkie segmenty zawierające podaną frazę. Wielkość liter nie ma znaczenia.


4. Akcje na istniejących segmentach

 

Zarządzając gotowymi segmentami możesz wybrać jedną z trzech dostępnych akcji. Aby to zrobić rozwiń menu Akcje dostępne na kafelku (bądź po prawej stronie wiersza przy widoku “Lista”) [1]

 
 

Następnie wybierz jedną z trzech czynności:

[A] Edytuj – pozwala zmieniać ustawienia grup kontaktów i filtrów w obrębie wybranego segmentu.

WAŻNE: Jeżeli edytowany segment jest wykorzystywany w którymś z procesów, system wyświetli następujące ostrzeżenie.

 
 

[B] Duplikuj – kopiuje segment i wszystkie jego ustawienia.

[C] Uruchom regułę – uruchamia segment w Regułach Automatyzacji.

[D] Uruchom workflow – uruchamia segment w Workflow.

[E] Usuń – trwale usuwa segment.

 

WAŻNE: Usunięcie segmentu jest trwałe i na zawsze usuwa go z listy segmentów. Jeśli jednak segment został użyty przed usunięciem np. w wiadomości cyklicznej, to jego ustawienia pozostaną zapisane.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024