Przydatne linki
Twój Marketing to analiza modułów systemu pod względem ich użytkowania. To narzędzie pokazuje Twoją aktywność w SALESmanago oraz obszary, które nie są wykorzystywane. Szczegóły związane z danym segmentem przedstawiają liczbę aktywnych elementów, na przykład w e-mail marketingu ilość wysłanych wiadomości cyklicznych czy w Social Media ilość zaplanowanych kampanii. Dostępne funkcje możesz porównać ze sobą sprawdzając intensywność ich stosowania, a także regularność w wybranym odstępie czasu.
Im więcej narzędzi wykorzystujesz w swoich działaniach marketingowych tym lepsze rezultaty uzyskujesz. Twój Marketing pokazuje, które z nich należy zastosować aby w pełni eksploatować możliwości systemu.
Korzyści:
- wgląd w szczegółowe statystyki dla każdego z modułu
- możliwość skorzystania ze wskazówek
- szybka weryfikacja skuteczności procesów marketingowych i sprzedażowych
Aby przejść do sekcji należy wybrać z głównego menu TWÓJ MARKETING
1. Wybierz datę
2. Zobacz analitykę
3. Zobacz wskazówki
4. Zobacz szczegółowe statystyki
Wybierz datę
Data – w górnej części panelu, po prawej stronie możesz wybrać z jakiego dnia chcesz wyświetlić dane. System wygeneruje statystyki stanu twojego marketingu na wybrany przez Ciebie dzień.
Zobacz analitykę
Wykorzystanie funkcjonalności – po lewej stronie ekranu wyświetla się analityka obszarów, których używasz w systemie. Obok nazwy obszaru wyświetlają się wartości procentowe użytkowania każdego z nich. Jeżeli zamiast procentów pojawia się ikona kłódki oznacza to, że dany obszar nie jest dla Ciebie dostępny. Aby mógł być aktywowany należy wykupić do niego dostęp.
Zobacz wskazówki
Znajdziesz tutaj informacje jak możesz wykorzystać dostępne funkcjonalności z danego obszaru. Z tego miejsca możesz nimi zarządzać, ukrywać ich widok, a także filtrować według grup funkcji.
[1] Wskazówki – to lista zawierająca podpowiedzi na temat wykorzystania poszczególnych funkcjonalności.
[2] Filtrowanie – możesz przefiltrować listę według obszarów. Po zaznaczeniu obszarów wyświetlą się tylko te funkcje, które do nich należą.
[3] Pokaż ukryte – klikając w ten przycisk możemy przywrócić poprzednio ukryte opcje.
[4] Zarządzaj – przycisk pozwalający przejść bezpośrednio do ekranu w systemie, na którym skonfigurujesz daną funkcję.
[5] Ukryj – jeżeli dana wskazówka Cię nie interesuje zawsze możesz ją ukryć.
[6] Pomoc – jeżeli nie wiesz do czego służą poszczególne funkcje możesz przejść na stronę pomocy, gdzie wyświetlają się wszystkie artykuły o dostępnych opcjach.
Zobacz szczegółowe statystyki
Poszczególny obszar:
[1] Zaraz obok nazwy funkcji wyświetla się liczba, która oznacza ilość wykorzystań. W powyższym przypadku w panelach analitycznych utworzono dwa panele Lead Generation i jeden panel Kampanii.
[2 ] Jeżeli funkcja jest używana to obok liczby pojawi się zaznaczone na zielono kółko, jeżeli nie skorzystano z funkcji (powyżej Lead Routing oraz RFM) to kółko będzie niewypełnione. W tym przypadku ocena jest 0-1. Albo z czegoś korzystamy, albo nie.
[3] Klikając ikonę plusa zostaniesz przekierowany do ustawień danej funkcji natomiast wybierając ikonę oka zostaniesz przekierowany do głównego panelu funkcji gdzie wyświetla się lista utworzonych.
[4] Suma punktów – w tym miejscu widać z ilu funkcji na ilość funkcji dostępnych korzystasz. Czyli jeżeli w danym obszarze mamy 4 funkcje, z czego tylko 2 ustawione, Twój wynik będzie 2/4, więc 50%.
PAMIĘTAJ: im więcej funkcji masz skonfigurowanych i aktywnych w systemie SALESmanago, tym więcej możesz osiągnąć dzięki marketing automation.
Submit your review | |