Marketing Insights – Tips & Tricks

Tips & Tricks dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów i praktyków marketing automation. Wskazówki stanowią inspirację dla użytkowników systemu, którzy wdrożyli platformę i chcą dalej odkrywać jej możliwości i pełniej wykorzystać jej potencjał. Podzielone na przejrzyste kategorie propozycje działań zachęcają do wypróbowania nowych rozwiązań i pokazują korzyści jakie mogą one przynieść.

Aby korzystać z eksperckich porad w SALESmanago aktywuj moduł klikając w ikonę dzwonka w prawym górnym rogu a następnie wybierz odpowiednią zakładkę

Marketing Insights → Tips & Tricks


Spis treści

  1. Ogólne informacje
  2. Struktura Tips & Tricks
  3. Filtrowanie
  4. Kategorie Tips & Tricks

1. Ogólne informacje

Tips & Tricks to zbiór fachowych porad od praktyków marketingu doświadczonych w używaniu systemów CDP. Pomagają odkrywać samą platformę i jej możliwości. Oto kilka przykładów:

  • Analityka: Dowiedz się, jak skuteczniej zmierzyć przychody z kampanii online. Wskazówka kieruje cię do funkcji Revenue Attribution Analytics, która pomoże ci dostrzec kampanie generujące największe przychody. 
  • CDP: Popraw swój marketing wykorzystując odpowiednio dane o klientach. Poznaj najlepsze sposoby na ulepszenie doświadczenia klientów dzięki profilom 360° i usprawnienie komunikacji marketingowej. 

Social Media: Zobacz, jak tworzyć i wykorzystywać grupy odbiorców w procesach automatyzacji. Znajdź najbardziej efektywny sposób łączenia danych z różnych kanałów, aby dotrzeć do klientów o określonych zainteresowaniach.


3. Struktura Tips & Tricks

Każda wskazówka składa się z kilku stałych elementów:

[1] Kategoria – określa jakiego obszaru działań na platformie dotyczy dana wskazówka

[2] Ikona menu – pozwala rozwinąć wskazówkę

[3] Treść skrócona – jest to treść skrócona wskazówki

[4] Treść pełna – jest to pełna treść wskazówki

[5] Znacznik zakończenia – za pomocą tego checkboxu można zaznaczyć status realizacji wskazówki

[6] Pomoc – przekierowuje do adekwatnego wpisu na stronie pomocy


3. Filtrowanie

Główny widok pokazuje niewykorzystane Tips & Tricks ze poszczególnych kategorii. Jednak system przechowuje wszystkie Tips & Tricks, także te oznaczone jako ukończone. Aby przełączyć się pomiędzy widokami należy kliknąć rozwijane menu [1] i wybrać pożądany widok w zależności od: statusu [A] lub kategorii [B].

WAŻNE: W dowolnym momencie można zmienić status każdej wskazówki z Ukończona na Nieukończona i na odwrót. Aby to zrobić należy zaznaczyć bądź odznaczyć checkbox ukończenia przy wybranej wskazówce.


4. Kategorie wskazówek

Tips & Tricks są podzielone na kilka kategorii:

  • Analityka 
  • Procesy automatyzacji 
  • CDP
  • Command Center
  • E-mail Marketing
  • Lead Generation
  • Live Chat
  • Program Lojalnościowy
  • Mobile Marketing
  • Personalizacja WWW
  • Segmentacja
  • Ustawienia
  • Social Media
  • Web Push
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808