Program Lojalnościowy dla sklepu internetowego pozwoli ci zwiększyć LTV klientów, poprzez wykorzystanie danych z Programu Lojalnościowego do segmentacji, grywalizacji, nagradzania i prowadzenia wielokanałowej komunikacji przy użyciu workflow.
Pozyskanie nowego klienta kosztuje od 5 do 25 razy więcej (Harvard Business Review) niż utrzymanie obecnego, dlatego coraz więcej firm B2C decyduje się na wdrażanie Programów Lojalnościowych. SALESmanago wprowadza własny Program Lojalnościowy dedykowany dla firm B2C i sklepów internetowych. Dzięki nieograniczonym możliwością konfiguracji punktów i progów możesz stworzyć każdy rodzaj Programu Lojalnościowego, a osobny panel analityczny pozwoli ci analizować zachowania klientów i wpływ wdrożenia funkcjonalności do swojej strategii marketingowej.
Najważniejsze możliwości
- Stwórz w 5 minut działający Program Lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT
- Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym Programom Lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji
- Twórz własne programy grywalizacji i nagród, aby skutecznie wspierać cykl zakupowy klienta
- Wyjdź poza transakcje podczas tworzenia Programu Lojalnościowego i wykorzystaj dane o zachowaniu klientów, takie jak działania na stronie internetowej oraz wszystkie monitorowane przez CDP zachowania, takie jak otwarcie wiadomości e-mail, wypełnienie formularza, przeczytanie artykułu, itp.
- Wykorzystaj dane z Programu Lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych workflow, aby stworzyć unikalne doświadczenia zakupowe klientów i zwiększyć ich zaangażowanie oraz przychody generowane z twoich kampanii marketingowych
- Analizuj skuteczność Programu Lojalnościowego, mierząc postępy klientów na różnych poziomach programu oraz jak różne segmenty klientów zdefiniowane w Programie Lojalnościowym wpływają na Twoje ogólne przychody
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Twórz strategie angażowania klientów, zwiększaj ich retencję, poprawiaj wrażenia i sprzedawaj więcej.
Kreator – sprawdź jak stworzysz swój pierwszy Program Lojalnościowy i jakie możliwości daje ci nasz zaawansowany kreator.
Analityka – każdy program posiada osobny panel analityczny, dzięki któremu możesz obserwować jak zmienia się zaangażowanie klientów.
Karta kontaktu – zobacz jakie możliwości daje ci zakładka Programu Lojalnościowego na karcie kontaktu.
Selektory do adresowania wysyłki – za pomocą selektorów możesz kierować swoje wysyłki do konkretnych grup użytkowników, np. takich będących w wybranym przez ciebie progu.
Placeholdery – zobacz, jakie informacje z Programu Lojalnościowego możesz zaciągnąć do swoich treści.
PROCESY AUTOMATYZACJI
Dodawaj punkty za odwiedzenie Twojej strony internetowej, przeczytanie newslettera, a nawet kliknięcie „Lubię to” na stronach produktowych! Dowolnie zdefiniuj wszystkie czynności, za które klienci mogą zdobyć dodatkowe punkty.
Zdarzenie: Kontakt zdobył punkty w programie lojalnościowym
Workflow | Zdarzenie: Kontakt zdobył punkty w programie lojalnościowym
Zdarzenie: Kontakt przeszedł na próg w programie lojalnościowym
Workflow | Zdarzenie: Kontakt przeszedł na próg w programie lojalnościowym
Warunek: Kontakt jest w progu programu lojalnościowego
Workflow | Warunek: Kontakt jest w progu programu lojalnościowego
Warunek: Kontakt posiada określoną liczbę punktów w programiem
Workflow | Warunek: Kontakt posiada określoną liczbę punktów w programie
Akcja: Dodaj/usuń punkty w programie lojalnościowym
Workflow | Akcja: Dodaj/usuń punkty w programie lojalnościowym