Sekcja Live Chat

LIVE CHAT

Live Chat to łatwe w obsłudze narzędzie, którego podstawową funkcją jest komunikacja w czasie rzeczywistym z użytkownikiem odwiedzającym stronę internetową.

Co czyni nasz Live Chat wyjątkowym?
SALESmanago Live Chat to wielofunkcjonalne narzędzie, które pozwala nie tylko rozmawiać, ale także efektywnie sprzedawać i pozyskiwać kolejne leady. Dostęp do profilu behawioralnego kontaktu podczas rozmowy jest kluczem do sukcesu, ponieważ pozwala konsultantowi na szybką weryfikację zainteresowań i potrzeb klienta. Dzięki temu, że Live Chat jest integralną częścią całej platformy, konsultant ma dostęp do galerii produktów w sklepie internetowym, które może zarekomendować natychmiast podczas rozmowy, a także ma dostęp do trzech typów rekomendacji produktowych dostępnych w profilu behawioralnym kontaktu. System przygotowuje oferty produktów dla trzech typów rekomendacji: ostatnia wizyta, porzucony koszyk oraz rekomendacje AI, przy czym ten ostatni – najbardziej zaawansowany, jest oparty na innowacyjnej technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

    

Najważniejsze możliwości


  • Komunikuj się lepiej dzięki identyfikacji kontaktów i wiedzy o ich zachowaniach i transakcjach

  • Sprzedawaj szybciej używając rekomendacji produktowych w czasie rzeczywistym

  • Wyszukuj w trakcie rozmowy produkty, których szuka klient dzięki bazie ofert

  • Dostarczaj w oknie rozmowy oparte o machine learning rekomendacje produktowe

  • Odpowiadaj lepiej na potrzeby klientów wiedząc na którym są URL i czego szukali wcześniej

  • Zautomatyzuj rozmowy i pozwól botowi odpowiadać na pytania odwiedzających

  • Pozyskuj dane kontaktowe w trakcie rozmowy dzięki progresywnie profilującym formularzom

  • Pozyskuj leady kiedy konsultant nie jest zalogowany

Use Case:

  • przekształcaj odwiedzających Twoją stronę internetową w leady dzięki formularzom kontaktowym oraz możliwości zaangażowania się w rozmowę z klientem w czasie rzeczywistym;
  • używaj Live Chatu nawet jeżeli jesteś poza biurem, wystarczy że zainstalujesz aplikację mobilną  SALESmanago Live Chat tym samym nie przegapisz żadnej okazji do rozmowy z klientem;
  • skorzystaj z okazji na zbudowanie atmosfery zaufania – to kanał w którym masz szansę spersonalizować komunikację do maksimum, możesz to zrobić korzystając z dostępu do profilu behawioralnego klienta i zaproponować usługi lub produkty, którymi się interesuje najbardziej;

 

Live Chat: tworzenie czatu  – dowiedz się jak skonfigurować Live Chat i jak stworzyć profil konsultanta
Live chat: tworzenia konsultanta, panel konsultantów, grupy konsultantów – dowiedz się jak stworzyć konsultantów i ich grupy oraz jak nimi zarządzać
Live chat: lista konwersacji – dowiedz się jak uzyskać dostęp do podglądu konwersacji oraz jak dokonać ich eksportu
Live Chat: panel konsultanta – skorzystaj z przewodnika po panelu konsultanta i sprawdź, jak z niego skorzystać
Live Chat: profil behawioralny użytkownika – wykorzystaj potencjał zgromadzonych informacji o kontakcie podczas konwersacji na Live Chacie
Analityka Live Chat – analizuj wyniki osiągane przez konsultantów i każdy Live Chat, który stworzysz w systemie
Ustawienie własnego przycisku w Live Chat – skorzystaj z możliwości dostosowania przycisku Live Chatu do Twoich preferencji
Ustawienie powiadomienia dźwiękowego w Live Chacie – dowiedz się jak włączyć powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie

AUTOMATIC SALES CHAT

Automatic Sales Chat to moduł, oparty na mechanizmie sztucznej inteligencji, który pozwala na stworzenie automatycznej rozmowy z użytkownikiem prowadzonej przez Facebookowy komunikator Messenger. Wykorzystanie tej funkcji  gwarantuje natychmiastową reakcję na zapytania klientów, przez co żadne z nich nie pozostanie bez odpowiedzi.

Co czyni nasz Automatic Sales Chat wyjątkowym?

Dzięki SALESmanago możesz stworzyć i wdrożyć swojego własnego bota bez konieczności pracy z kodem. Automatic Sales Chat może wyświetlać wywołane produkty, przekierowywać rozmówcę do konkretnych podstron oraz wyświetlać przyciski, które po kliknięciu pokażą opisy produktów, kategorie, czy informacje o dostępnych kolorach

Use Case:

  • zaimplementuj bota, by służył klientom jako wyszukiwarka określonych produktów lub inspiracji;
  • wykorzystaj chatbota do wybadania preferencji klientów w formie quizu, a uzyskanie informacje bot wykorzysta do zaproponowania jeszcze dokładniejszych rekomendacji;
  • ustaw bota, aby od razu witał użytkowników na stronie internetowej, a jeśli odpowiedzą, może wyrazić gotowość do przyjęcia zamówienia;
Automatic Sales Chat – dowiedz się jak skonfigurować inteligentnego bota, który pomoże Ci w błyskawicznej obsłudze klientów
Integracja Automatic Sales Chat z Facebookiem – dowiedz się jak zintegrować Bota z Facebookiem
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 30 2024