CDP

Customer Data Platform (CDP) pozwala na precyzyjne zarządzanie bazą kontaktów, którą posiadasz w systemie. Dostosuj funkcję CDP do swojej branży i potrzeb. 


IMPORT DANYCH

Dodaj kontakty do systemu wraz ze szczegółowymi danymi.

Przygotowanie pliku do importu
Import kontaktów z pliku
Import firm do CDP
Import i przypisywanie własnych kodów rabatowych

INFORMACJE O KONTAKTACH

Poznaj jakie informacje znajdują się na karcie kontaktu. Wykorzystaj je do zwiększenia sprzedaży oraz lepszego zarządzania bazą w systemie.

Karta kontaktu 
Analityka predyktywna na karcie kontaktu
Stan kontaktu
Statusy kontaktu
Oznaczanie błędnych kontaktów
Notatki przypisane do kontaktu
Dane transakcyjne w szczegółach na karcie kontaktu
Usuwanie kontaktów z bazy
Podstawowe zasady scoringu kontaktów
Segmentacja kontaktów (tagi)

ANALIZA BAZY KONTAKTÓW

Śledź na bieżąco działania kontaktów na Twojej stronie WWW oraz monitoruj ich aktywność.

CDP – dashboard
Analityka ogólna bazy 

EKSPORT DANYCH

Zebrane informacje na temat kontaktów można eksportować do pliku. Bez problemu możesz wykorzystać je do sporządzania np. raportów.

Eksport kontaktów do pliku
Eksportuj dane
Eksport kontaktów wybranego użytkownika
Eksport zdarzeń zewnętrznych
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024