Statusy kontaktu

W systemie SALESmanago kontakty mogą przyjmować różne statusy. Statusy mogą ograniczać albo rozszerzać możliwości działań, jakie można podjąć wobec użytkownika, np. wysyłka wiadomości e-mail, ale również dostarcza użytecznych informacji odnośnie poprawności adresu e-mail (np. kontakty oznaczone statusem błędnym sygnalizują o trudnościach w dostarczaniu wiadomości ze względu na niepoprawny adres e-mail). W systemie występują statusy, które oznaczane są za pomocą kropek w czterech kolorach.

 

Aby sprawdzić status kontaktów należy przejść do

CRM => LISTA KONTAKTÓW


Spis treści

  1. Rodzaj statusów występujących w systemie
  2. Ważne informacje

1. Rodzaj statusów występujących w systemie

W systemie SALESmanago rozróżnia się następujące statusy:

monitorowany– kontakt monitorowany – oznaczony dużą litrą – może posiadać dodatkowo status opt-in, opt-out, usunięty. Więcej informacji na temat monitorowania kontaktów znajduje się tutaj

niemonitorowany – kontakt niemonitorowany – oznaczony dużą literą N – może posiadać dodatkowo status opt-in, opt-out, usunięty

monitorowany – kontakt opt-in – oznaczony zieloną kropką. Kontakt z tym statusem jest zapisany na wysyłki. Domyślnie wszystkie kontakty importowane z bazy do systemu SALESmanago posiadają status opt-in.

optout – kontakt opt-out – oznaczony pomarańczową kropką. Kontakt z tym statusem jest wypisany z wysyłki. Żadna wiadomość nie zostanie wysłana do takiego kontaktu z systemu SALESmanago.

 – kontakt hard bounces (twarda zwrotka) – oznaczony ciemnoszarą kropką. Status ten oznacza, że prawdopodobnie adres email jest błędny i wysłane wiadomości nie dochodzą na pocztę. Sytuacja ta musiała powtarzać się permanentnie. Ponowne próby wysyłki wiadomości również zakończą się niepowodzeniem. Więcej informacji  znajduje się tutaj


2. Ważne informacje

  • Podczas importu bazy z pliku do systemu SALESmanago, domyślnie wszystkie kontakty otrzymują status opt-in.
  • Podczas zapisu kontaktu do formularza kontaktowego – status kontaktu jest opt – out. Dopiero po potwierdzeniu subskrypcji, status kontaktu zmienia się na opt – in.
Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 0 reviews