Automatyczna segmentacja pozwala na precyzyjną segmentację bazy. Dzięki temu, twoje komunikaty kierowane do klientów będą idealnie dopasowane do ich zainteresowań.
PODSTAWOWE INFORMACJE O TAGACH
Tagi są najprostszym sposobem segmentowania bazy kontaktów.
Tagi – sposoby nadawania i wykorzystywanie
Dodawanie tagów sprzętowych
AUTOMATYCZNA SEGMENTACJA NA PODSTAWIE ZACHOWANIA KONTAKTÓW
Dowiedz się jak w automatyczny sposób możesz dodawać tagi.
Segmentacja automatyczna – macierz segmentacji
Segmentacja historyczna przy użyciu Reguły Ad-hoc
Zaawansowane: macierz dynamiczna
Analiza transakcji – tworzenie tagów ze zdarzeń zewnętrznych
DYNAMICZNE SEGMENTY
Dynamiczne Segmenty to idealne narzędzie dla branży eCommerce, które można wykorzystać do prowadzenia mocno spersonalizowanych kampanii.
Segmenty dynamiczne – opis działania oraz sposób tworzenia segmentów
ELEMENTY W DYNAMICZNYCH SEGMENTACH
Przy użyciu elementów tworzymy segmenty. W jednym segmencie może być dowolna ilość elementów. Poznaj mechanizm działania każdego z nich.