Segmentacja historyczna przy użyciu Reguły Ad-hoc

Reguły Ad-hoc pozwalają przeprowadzić jednorazową segmentację kontaktów na podstawie ich historycznych wizyt na naszych stronach.  Kluczem do wykorzystania marketing automation jest operowanie na danych, a te najłatwiej wykorzystać tworząc odpowiednie segmenty klientów i kierując do nich odrębne działania marketingowe.

Reguły ad-hoc znajdziemy w menu Procesy Automatyzacji -> Reguła AdHoc:

plokij

W celu uruchomienia segmentacji:

[1] wybieramy domenę, której ma dotyczyć segmentacja;

[2] podajemy wzorce URL, na których chcemy wyszukać historyczne wizyty monitorowanych kontaktów;

[3] podajemy tagi, które chcemy nadać kontaktom odwiedzającym dane URL’e;

[4] wpisujemy ile punktów ma być przyznane za wizytę;

[5] przeszukiwane wizyty możemy zawęzić do wybranego okresu czas;

[6] możemy zaznaczyć opcję „dynamiczna” – zaznaczając tę opcję, tak jak w przypadku macierzy dynamicznych (dowiedz się więcej) można za pomocą wyrażeń regularnych wyciągać zmienne fragmenty adresów URL i na ich podstawie tworzyć tagi.

[7] po uzupełnieniu danych klikamy „Uruchom”.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas