Segmentacja historyczna przy użyciu Reguły Ad-hoc

Reguły Ad-hoc pozwalają przeprowadzić jednorazową segmentację kontaktów na podstawie ich historycznych wizyt na naszych stronach.  Kluczem do wykorzystania marketing automation jest operowanie na danych, a te najłatwiej wykorzystać tworząc odpowiednie segmenty klientów i kierując do nich odrębne działania marketingowe.

Przejdź do Procesy Automatyzacji => Segmentacja => Reguła AdHoc


W celu uruchomienia segmentacji:

[1] Domena URL – wybierz domenę, której ma dotyczyć segmentacja.

[2] Wzorzec URL – podaj wzorce URL, na których będą wyszukane historyczne wizyty monitorowanych kontaktów.

[3] Tag – podaj tagi, które zostaną nadane kontaktom odwiedzającym dane URL’e.

[4] Punkty – wpisz liczbę punktów, które mają być przyznane za wizytę na poszczególnej stronie lub podstronie.

[5] Dynamiczna – możesz zaznaczyć opcję „dynamiczna” – zaznaczając tę opcję, tak jak w przypadku macierzy dynamicznych (dowiedz się więcej) można za pomocą wyrażeń regularnych wyciągać zmienne fragmenty adresów URL i na ich podstawie tworzyć tagi.

[6] Przeszukaj ostatnie – przeszukiwane wizyty możesz zawęzić do wybranego okresu czasu.

Po uzupełnieniu danych kliknij Uruchom.