Przydatne linki
SALESmanago udostępnia opcję masowego zarządzania kontaktami. W panelu Zarządzaj można z listy akcji wybrać te, które chcemy wykonać dla określonej grupy kontaktów. Akcja Ustaw kontakt jako aktualny / nieaktualny pozwala na zmianę statusu kontaktu np. oznaczenia go jako nieaktualny. Taki kontakt będzie w systemie oznaczony szarą kropką. Do takiego kontaktu nie zostanie wysłana żadna wiadomość z systemu SALESmanago. Natomiast kontakt będzie znajdował się w bazie kontaktów oraz wszystkie inne operacje będzie można wykonywać na nim.
Przejdź do CDP => Lista kontaktów => Zarządzaj
Ponad listą akcji znajduje się opcja wyboru kontaktów, dla których ma zostać wykonana akcja. Sprecyzuj grupę kontaktów w tych polach, a następnie z listy akcji wybierz Ustaw kontakt jako aktualny/nieaktualny zaznaczoną na powyższej ilustracji. A następnie przejdź do ustawień.
Domyślnie po przejściu do akcji Zmień status zapisu na mailingi jest w niej zaznaczona opcja brak zmian.
[1] Oznacz jako nieaktualny – wybór tej opcji spowoduje przypisanie kontaktowi statusu nieaktualnego.
[2] Oznacz jako aktualny – wybór tej opcji spowoduje przypisanie kontaktowi tego samego statusu jaki miał przed zmianą na nieaktualny.
Aby zatwierdzić wykonanie akcji należy potwierdzić klikając przycisk Wykonaj akcje.