Raporty konwersji i zachowania

Podstawową funkcjonalnością platformy, która jest kluczem otwierającym możliwości oferowane przez SALESmanago, jest monitorowanie użytkowników, znajdujących się na stronie internetowej. Platforma ta to nie tylko narzędzie pomiarowe, odnotowujące statystyki, ale służy również jako narzędzie analityczne, które daje możliwość generowania różnego rodzaju raportów, a w tym raportów odnoszących się do aktywności kontaktów. Dzięki temu można przyjrzeć się bliżej ich zachowaniu na stronie internetowej pod wieloma kątami. To oznacza szerszą analizę zachowań klientów w zależności od daty utworzenia kontaktów, tagów przypisanych do kontaktów, źródła z których kontakty wchodzą na stronę, itp.

Przejdź do Analityka → Raporty


Typy raportów do wygenerowania:

1. Zachowanie grup kontaktów

Dowiedz się więcej >>

2. Zdarzenia zewnętrzne

Dowiedz się więcej >>

3. Analityka konwersji

Dowiedz się więcej >>

4. Konwersja (tag)

Dowiedz się więcej >>

5. Konwersja (lejek)

Dowiedz się więcej >>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024