Raport konwersji – tag

W SALESmanago możesz robić raporty przyrostu kontaktów dla konkretnych tagów i etapów lejka sprzedażowego, uwzględniając datę dodania kontaktu do systemu.

Przejdź do Raporty → Konwersje i Zachowania


kt1PL

[1] Konwersja (tag) – wybierz typ raportu.

[2] Wyślij raport do – domyślnie raport jest wysyłany na adres email zalogowanego użytkownika.

[3] W kopii CC możesz dodać inne adresy email, które również otrzymają raport. Możesz wprowadzić więcej niż jeden adres (rozdzielone przecinkami).

[4] Kontakty utworzone w zakresie –  zaznacz tę opcję, żeby ograniczyć raport do określonego przedziału czasowego.

[5] Lejek sprzedażowy – wybierz lejki, dla których chcesz zbadać punkty konwersji. Otworzy się okno, w którym możesz wybrać konkretne lejki i etapy.

[6] Wybierz tagi – wybierz tagi, dla których chcesz zbadać punkty konwersji.

[7] Nazwa raportu – wprowadź nazwę raportu.

Teraz kliknij Generuj raport. System zacznie przetwarzać dane. Kiedy analiza dobiegnie końca, raport znajdziesz na liście Raporty i analizy poniżej.

WSKAZÓWKA: SALESmanago przypisuje też domyślne nazwy dla raportów, zależnie od ich typu.

W tabeli Raporty i analizy raport będzie wyświetlony pod nazwą CONVERSION2.

common2PL

Kliknij Otwórz obok wybranego raportu, żeby zapoznać się z wynikami.

ANALIZA RAPORTU KONWERSJA (tag)

kt3PL

Raport zaczyna się od podstawowych statystyk na temat zbioru danych, m.in. Ilość kontaktów, które objął raport, informację o danych ograniczonych według daty, rodzaj określonej konwersji.

[8] Źródło pierwszego wejścia kontaktu na stronę WWW  informacja o sposobie wejścia kontaktu na stronę, kiedy był jeszcze anonimowy (niezidentyfikowany).

[9] Atrybucja kanałów marketingowych przed konwersją   źródła wejścia kontaktów na stronę; od momentu wejścia nią po raz pierwszy, do momentu zidentyfikowania kontaktu (czyli do momentu utworzenia jego karty kontaktu w systemie).

[10] Źródło ostatniego wejścia kontaktu bezpośrednio przed konwersją  informacja o sposobie wejścia kontaktu na stronę, po którym został on zidentyfikowany (czyli dodany do systemu).

[11] Punkty konwersji sposób pozyskania kontaktu  lista tagów przypisanych do kontaktów, dla których został wygenerowany ten raport.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808