Przydatne linki
W SALESmanago możesz generować raporty na temat zachowania grup kontaktów. Aby to zrobić:
Przejdź do Raporty → Konwersje i Zachowania
[1] Zachowanie grupy kontaktów – wybierz typ raportu.
[2] Wyślij raport do – domyślnie raport jest wysyłany na adres email zalogowanego użytkownika.
[3] W kopii CC możesz dodać inne adresy email, które również otrzymają raport. Możesz wprowadzić więcej niż jeden adres (rozdzielone przecinkami).
[4] Kontakty – wpisz nazwy, adresy email lub tagi przypisane do kontaktów. Raport zostanie wygenerowany dla tych kontaktów.
[5] Pomiń kontakty – wpisz nazwy, adresy email lub tagi przypisane do kontaktów. Raport zostanie wygenerowany z wyłączeniem tych kontaktów.
[6] Data – wprowadź datę początkową i końcową, żeby ograniczyć raport do określonego przedziału czasowego.
[7] Nazwa raportu – wprowadź nazwę raportu.
Teraz kliknij Generuj raport. System zacznie przetwarzać dane. Kiedy analiza dobiegnie końca, raport znajdziesz na liście Raporty i analizy poniżej.
WSKAZÓWKA: SALESmanago przypisuje też domyślne nazwy dla raportów, zależnie od ich typu.
W tabeli Raporty i analizy raport będzie wyświetlony pod nazwą BASIC.
Kliknij Otwórz obok wybranego raportu, żeby zapoznać się z wynikami.
ANALIZA RAPORTU: ZACHOWANIE GRUPY KONTAKTÓW
Raport zaczyna się od podstawowych statystyk na temat zbioru danych, m.in.informację o ograniczeniu danych według daty, kontaktach biorących udział w analizie i kontaktach wykluczonych.
[8] Źródła wizyt – informacja o tym, skąd kontakty z grupy weszły na monitorowaną stronę oraz ilość unikalnych wejść z tych źródeł.
[9] Wyszukiwane frazy – frazy najczęściej wyszukiwane przez odwiedzających stronę, które doprowadziły ich bezpośrednio do strony.
[10] Analityka UTM dla rozpoznanych kontaktów – wyświetla cztery zmienne na podstawie parametrów UTM przypisanych do zidentyfikowanych kontaktów. Dowiedz się więcej >>
- Źródło – zmienna utm_source określa wyszukiwarkę, nazwę newslettera lub inne źródło z którego rozpoznane kontakty pojawiają się na monitorowanej stronie
- Medium – zmienna utm_medium określa medium, takie jak (np. newsletter, banner lub reguła) z którego kontakty przeszły na monitorowaną stronę
- Kampania – zmienna utm_campaign służy do analizy słów kluczowych, umożliwia identyfikację określonej promocji produktu lub kampanii strategicznej
- Wizyty – liczba wizyt zidentyfikowanych po parametrze UTM
[11] Kliknięte linki – lista najczęściej występujących URL, które bezpośrednio doprowadziły kontakty do strony.
[12] Wysłane emaile – lista emaili wysłanych do kontaktów należących do tej grupy + statystyki osobno dla każdego mailingu (ilość wiadomości wysłanych, otwartych i klikniętych)