Oparta na AI, bezkodowa Hiper Segmentacja wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając jednym kliknięciem dostęp we wszystkich kanałach dotarcia.
Centrum Hiper Segmentacji pozwala kilkoma kliknięciami tworzyć segmenty istotne z punktu widzenia prowadzonych działań. Dzięki gotowym, predefiniowanym segmentom można szybko przygotować pożądane grupy kontaktów, nawet bez głębokiej znajomości platformy i bez umiejętności kodowania. Kampanie oparte na segmentacji mogą prowadzić do znaczącego wzrostu przychodów. Co więcej, segmentacja sprawia, że firmy mają o wiele większe szanse na zbadanie motywacji swoich klientów i zrozumienie ich obaw i wyzwań. W konsekwencji prowadzi to do realizacji z nawiązką celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. Hiper Segmentacja dodatkowo podnosi jakość tych działań poprzez adaptację bezkodowych, napędzanych sztuczną inteligencją rozwiązań, aby przynieść jeszcze większy marketingowy ROI.
- Uwzględniaj w segmentacji zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
- Wykorzystaj personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym.
- Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu.
- Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów.
- Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania.
- Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
- Z łatwością kieruj reklamy do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
Zarządzaj przygotowanymi segmentami ze swojego centrum segmentacji. Edytuj, kopiuj i usuwaj wybrane segmenty
Lista segmentów – co znajdziesz na ogólnym widoku z listą segmentów, jakie akcje możesz wykonywać z poziomu tego widoku
Dodawanie segmentu – jak stworzyć nowy segment za pomocą kreatora
Predefiniowane segmenty – jakie są opcje adresowania wysyłek zamiast adresów e-mail, czy tagów
Zaawansowane opcje filtrowania – przegląd możliwości filtrowania grup odbiorców
Zapisywanie segmentów – zapisywanie efektów pracy z modułem segmentów