Raport konwersji – lejek

W SALESmanago możesz generować raporty z informacjami o tym, kiedy oraz które kontakty trafiły do danego lejka.

Przejdź do Raporty → Konwersje i Zachowania


kl1PL

 

[1] Konwersja (tag) – wybierz typ raportu.

[2] Wyślij raport do – domyślnie raport jest wysyłany na adres email zalogowanego użytkownika.

[3] W kopii CC możesz dodać inne adresy email, które również otrzymają raport. Możesz wprowadzić więcej niż jeden adres (rozdzielone przecinkami).

[4] Kontakty utworzone w zakresie –  zaznacz tę opcję, żeby ograniczyć raport do określonego przedziału czasowego.

[5] Wybierz kampanie – wybierz kampanię sprzedażową (lejek sprzedażowy) na podstawie, której chcesz stworzyć raport.

[6] Wybierz etap konwersji – wybierz z listy etap kampanii, który chcesz zbadać pod kątem przyrostu kontaktów.

[7] Zaznacz ten checkbox i wybierz tag lub tagi, żeby w raporcie wyróżnić tylko kontakty z określonymi tagami (na wykresie przedstawiającym pozyskanie kontaktu).

[8] Zaznacz ten checkbox i wybierz tag lub tagi, żeby w raporcie uwzględnić tylko kontakty z określonymi tagami.

[9] Uwzględnij tylko wybrane tagi przy pozyskaniu kontaktu – dodaj tagi, jeśli chesz zdefiniować zakres raportu tylko i wyłącznie do wybranych tagów.

[10] Nazwa raportu – wprowadź nazwę raportu.

Teraz kliknij Generuj raport. System zacznie przetwarzać dane. Kiedy analiza dobiegnie końca, raport znajdziesz na liście Raporty i analizy poniżej.

WSKAZÓWKA: SALESmanago przypisuje też domyślne nazwy dla raportów, zależnie od ich typu.

W tabeli Raporty i analizy raport będzie wyświetlony pod nazwą CONVERSION_FUNNEL

common2PL

Kliknij Otwórz obok wybranego raportu, żeby zapoznać się z wynikami.

ANALIZA RAPORTU KONWERSJA (lejek)

kl3PL

kl4PL

Raport zaczyna się od podstawowych statystyk na temat zbioru danych, m.in. Ilość kontaktów, które objął raport, informację o danych ograniczonych według daty i tagów, informacje dla jakiego lejka sprzedażowego oraz etapu został wygenerowany raport.

[10] Źródło pierwszego wejścia kontaktu na stronę WWW informacja o sposobie wejścia kontaktu na stronę, który jest jeszcze anonimowy (niezidentyfikowany).

[11] Atrybucja kanałów marketingowych przed pozyskaniem kontaktu – źródła wejścia kontaktów na stronę; od momentu wejścia nią po raz pierwszy, do momentu zidentyfikowania kontaktu (czyli do momentu utworzenia jego karty kontaktu w systemie).

[12] Źródło ostatniego wejścia kontaktu bezpośrednio przed pozyskaniem kontaktu  informacja o sposobie wejścia kontaktu na stronę, po którym został zidentyfikowany (czyli dodany do systemu).

[13] Sposób pozyskania kontaktu – lista tagów przypisanych do kontaktów, dla których został wygenerowany ten raport.

[14] Atrybucja kanałów marketingowych przed konwersją  źródła wizyt kontaktów na stronie od momentu trafienia kontaktu do systemu, aż do momentu przypisania do lejka sprzedażowego.

[15] Źródło ostatniego wejścia kontaktu bezpośrednio przed konwersją – informacja o źródle ostatniego wejścia kontaktu na stronę, po którym został przypisany do lejka sprzedażowego.

[16] Szczegóły kontaktów  lista kontaktów przypisanych do określonego lejka sprzedażowego.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024