Live Chat

     

Jedyny taki Live Chat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj,
ale i sprzedawaj przez Live Chat.

Live Chat to nie tylko narzędzie, które służy do obsługi klienta w czasie rzeczywistym, ale również doskonały sposób na pozyskiwanie leadów oraz proponowanie produktów klientom na podstawie przygotowanych przez system rekomendacji produktowych. To wszystko jest możliwe dzięki dostępowi do pełnego profilu behawioralnego kontaktu podczas rozmowy.

Najważniejsze możliwości

  • Bądź zawsze na bieżąco z nowymi rozmowami dzięki aplikacji mobilnej SALESmanago Live Chat
  • Komunikuj się lepiej dzięki identyfikacji kontaktów i wiedzy o ich zachowaniach i transakcjach
  • Sprzedawaj szybciej używając rekomendacji produktowych w czasie rzeczywistym
  • Wyszukuj w trakcie rozmowy produkty, których szuka klient dzięki bazie ofert
  • Dostarczaj w oknie rozmowy oparte o machine learning rekomendacje produktowe
  • Odpowiadaj lepiej na potrzeby klientów wiedząc na którym są URL i czego szukali wcześniej
  • Zautomatyzuj rozmowy i pozwól botowi odpowiadać na pytania odwiedzających
  • Pozyskuj dane kontaktowe w trakcie rozmowy dzięki progresywnie profilującym formularzom
  • Pozyskuj leady kiedy konsultant nie jest zalogowany

LIVE CHAT

LiveChat łączy w sobie najskuteczniejsze technologie z unikalnymi funkcjami SALESmanago, dając w efekcie doskonałe narzędzie do obsługi klienta. Wykorzystuje funkcje zwykłego czatu łącząc je ze wszystkimi informacjami na temat klienta zgromadzonymi przez nasz system. Co więcej, z pozoru prosta rozmowa na czacie uruchamia cały ekosystem najnowocześniejszych procesów marketingowych.

Live Chat: tworzenie czatu– ustawienia konsultanta, tworzenie nowego czatu, ustawienia wyglądu czatu i formularzy przed rozmową oraz podczas nieobecności konsultanta
Live Chat: panel konsultanta– obsługa panelu konsultanta
Analityka Live Chat– wskaźnik satysfakcji klientów, statystyki czasu rozmów i pozyskanych leadów
Personalizacja przycisku w Live Chat– ustawianie własnego logo na przycisku Live Chatu
Ustawienie powiadomienia dźwiękowego w Live Chacie– włączenie powiadomień dźwiękowych w Live Chacie
Live Chat: biblioteczka gotowych podpowiedzi – jak tworzyć gotowe podpowiedzi i ich używać w Live Chacie
Live Chat: znaczniki rozmowy – jak tworzyć i przypisywać znaczniki do rozmów w Live Chacie
Live Chat: przywracanie dźwięków w powiadomieniach przeglądarki – jak włączyć wyciszone dźwięki w nieaktywnym oknie przeglądarki

AUTOMATIC SALES CHAT

Boty to sztuczna inteligencja, którą możesz stworzyć sam! Ustaw robota, który będzie rozmawiał z Twoimi klientami oraz pomagał im w zakupach. Aby rozpocząć przygodę z botem należy przygotować go w systemie, a następnie zintegrować z platformą Facebook. Sprawdź jak łatwo to zrobić!

Automatic Sales Chat– konfiguracja bota, ustawianie scenariuszy rozmowy
Integracja Automatic Sales Chat z Facebookiem– instrukcja implementacji bota na Facebook Messenger
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024