CRM

Customer Relationship Management (CRM) pozwala na precyzyjne zarządzanie bazą kontaktów, którą posiadasz w systemie. Dostosuj funkcję CRM do swojej branży i potrzeb. 


IMPORT DANYCH

Dodaj kontakty do systemu wraz ze szczegółowymi danymi.

Przygotowanie pliku do importu
Import kontaktów z pliku
Import firm do CRM
Import i przypisywanie własnych kodów rabatowych

INFORMACJE O KONTAKTACH

Poznaj jakie informacje znajdują się na karcie kontaktu. Wykorzystaj je do zwiększenia sprzedaży oraz lepszego zarządzania bazą w systemie.

Wyświetlenie listy kontaktów
Karta kontaktu
Stan kontaktu
Statusy kontaktu
Oznaczanie błędnych kontaktów
Notatki przypisane do kontaktu
Dane transakcyjne w szczegółach na karcie kontaktu
Usuwanie kontaktów z bazy
Podstawowe zasady scoringu kontaktów

ANALIZA BAZY KONTAKTÓW

Śledź na bieżąco działania kontaktów na Twojej stronie WWW oraz monitoruj ich aktywność.

CRM – dashboard
Monitoring wizyt w czasie rzeczywistym
Analityka ogólna bazy 

ADMINISTRACJA

Nielimitowana liczba użytkowników korzystających z jednego systemu pozwala na jeszcze lepsze połączenie działań marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie.

Jak stworzyć i jak zarządzać kontem użytkownika
Współdzielenie danych pomiędzy kontami
Przypisanie zadań dla użytkowników do kontaktu

EKSPORT DANYCH

Zebrane informacje na temat kontaktów można eksportować do pliku. Bez problemu możesz wykorzystać je do sporządzania np. raportów.

Eksport kontaktów do pliku
Eksportuj dane
Eksport kontaktów wybranego użytkownika
Eksport zdarzeń zewnętrznych

 

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas