Automatyczna Segmentacja

Automatyczna segmentacja pozwala na precyzyjną segmentację bazy. Dzięki temu, twoje komunikaty kierowane do klientów będą idealnie dopasowane do ich zainteresowań.


PODSTAWOWE INFORMACJE O TAGACH

Tagi są najprostszym sposobem segmentowania bazy kontaktów.

Tagi – sposoby nadawania i wykorzystywanie
Dodawanie tagów sprzętowych

AUTOMATYCZNA SEGMENTACJA NA PODSTAWIE ZACHOWANIA KONTAKTÓW

Dowiedz się jak w automatyczny sposób możesz dodawać tagi.

Segmentacja automatyczna – macierz segmentacji
Segmentacja historyczna przy użyciu Reguły Ad-hoc
Zaawansowane: macierz dynamiczna
Analiza transakcji – tworzenie tagów ze zdarzeń zewnętrznych

DYNAMICZNE SEGMENTY

Dynamiczne Segmenty to idealne narzędzie dla branży eCommerce, które można wykorzystać do prowadzenia mocno spersonalizowanych kampanii.

Segmenty dynamiczne – opis działania oraz sposób tworzenia segmentów
Segmenty dynamiczne – edytor tekstowy – dowiedz się jak za pomocą zapytań SQL również możesz tworzyć segmenty dynamiczne

ELEMENTY W DYNAMICZNYCH SEGMENTACH

Przy użyciu elementów tworzymy segmenty. W jednym segmencie może być dowolna ilość elementów. Poznaj mechanizm działania każdego z nich.

Segmenty dynamiczne | element: transakcje
Segmenty dynamiczne | element: źródło wizyty
Segmenty dynamiczne | element: transakcje ze źródła
Segmenty dynamiczne | element: tagi
Segmenty dynamiczne | element: szczegóły kontaktu
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808