Reguły Automatyzacji

Dzięki regułom automatyzacji możesz zautomatyzować procesy komunikacji z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW.


USTAWIENIE REGUŁ AUTOMATYZACJI

Poznaj mechanizm działania reguł automatyzacji i wykorzystaj ich ogromny potencjał.

Reguły automatyzacji – wprowadzenie
Reguły automatyzacji – lista reguł automatyzacji
Dodawanie nowej reguły automatyzacji
Ustawienia dla e-maili odpalanych przez reguły automatyzacji
Podawanie adresów URL w regułach – wzorce URL
Szybkie akcje

PRZYKŁADY REGUŁ AUTOMATYZACJI

Podążaj za przykładowymi ustawieniami reguł automatyzacji, które pomogą rozpocząć Ci wdrożenie dalszych procesów automatyzacji.

Przykładowe reguły automatyzacji
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po odwiedzeniu adresu URL
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka alertu po przekroczeniu scoringu
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po dodaniu tagu
Ustaw automatyczne powiadomienie – kontakt odwiedził stronę

ANALITYKA PROCESÓW AUTOMATYZACJI

Analizuj skuteczność ustawionych reguł automatyzacji.

Procesy automatyzacji – dashboard
Analityka reguł automatyzacji

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024