Dzięki regułom automatyzacji możesz zautomatyzować procesy komunikacji z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW.
USTAWIENIE REGUŁ AUTOMATYZACJI
Poznaj mechanizm działania reguł automatyzacji i wykorzystaj ich ogromny potencjał.
Reguły automatyzacji – wprowadzenie
Reguły automatyzacji – lista reguł automatyzacji
Dodawanie nowej reguły automatyzacji
Ustawienia dla e-maili odpalanych przez reguły automatyzacji
Podawanie adresów URL w regułach – wzorce URL
Szybkie akcje
PRZYKŁADY REGUŁ AUTOMATYZACJI
Podążaj za przykładowymi ustawieniami reguł automatyzacji, które pomogą rozpocząć Ci wdrożenie dalszych procesów automatyzacji.
Przykładowe reguły automatyzacji
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po odwiedzeniu adresu URL
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka alertu po przekroczeniu scoringu
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po dodaniu tagu
Ustaw automatyczne powiadomienie – kontakt odwiedził stronę
ANALITYKA PROCESÓW AUTOMATYZACJI
Analizuj skuteczność ustawionych reguł automatyzacji.
Procesy automatyzacji – dashboard
Analityka reguł automatyzacji