Reguły automatyzacji – wprowadzenie

Reguły automatyzacji pozwalają automatycznie wykonywać większość działań marketingowych kierowanych do klientów.

Przykłady działań, które można zautomatyzować:

  • edukację klienta poprzez wysyłkę cykli e-maili (lead nurturing ),
  • wysyłkę automatycznych ofert dostosowanych do profilu klienta oraz uruchamianych tychże na skutek odpowiedniego zachowania klienta,
  • przenoszenie klienta pomiędzy etapami sprzedaży,
  • segmentowanie bazy kontaktów, nadawanie tagów ,
  • wysyłanie do działu sprzedaży alertów informujących o zainteresowaniu kontaktu,
  • wysyłanie wiadomości dynamicznych po wizycie klienta na stronie,
  • wysyłanie wiadomości i sms-ów zachęcających do sfinalizowania zakupów w przypadku porzucenia koszyk,
  • wybieranie bannerów kampanii RTB, które mają być wyświetlone dla danego kontaktu,

Konfiguracja:

WSKAZÓWKA: Do każdej reguły możesz dodać opis. Krótka notatka pozwoli Ci szybciej odnaleźć daną regułę na
długiej liście i od razu poznać jej działanie.

Opis poszczególnych elementów reguł:

Ważne: Pamiętaj, że zależnie od ustawień, niektóre reguły mogą zadziałać tylko dla kontaktów monitorowanych.

 

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024