Przydatne linki
Reguły automatyzacji pozwalają automatycznie wykonywać większość działań marketingowych kierowanych do klientów.
Przykłady działań, które można zautomatyzować:
- edukację klienta poprzez wysyłkę cykli e-maili (lead nurturing ),
- wysyłkę automatycznych ofert dostosowanych do profilu klienta oraz uruchamianych tychże na skutek odpowiedniego zachowania klienta,
- przenoszenie klienta pomiędzy etapami sprzedaży,
- segmentowanie bazy kontaktów, nadawanie tagów ,
- wysyłanie do działu sprzedaży alertów informujących o zainteresowaniu kontaktu,
- wysyłanie wiadomości dynamicznych po wizycie klienta na stronie,
- wysyłanie wiadomości i sms-ów zachęcających do sfinalizowania zakupów w przypadku porzucenia koszyk,
- wybieranie bannerów kampanii RTB, które mają być wyświetlone dla danego kontaktu,
Konfiguracja:
WSKAZÓWKA: Do każdej reguły możesz dodać opis. Krótka notatka pozwoli Ci szybciej odnaleźć daną regułę na
długiej liście i od razu poznać jej działanie.
Opis poszczególnych elementów reguł:
Ważne: Pamiętaj, że zależnie od ustawień, niektóre reguły mogą zadziałać tylko dla kontaktów monitorowanych.
Submit your review | |