Dzięki procesom automatyzacji możesz zautomatyzować komunikację z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW.
W SALESmanago możesz tworzyć zaawansowane procesy dzięki regułom automatyzacji budując je na podstawie trzech elementów: zdarzeń, warunków i akcji. Każdy z elementów posiada różnorodne warianty przez co można budować reguły całkowicie dostosowane do potrzeb. Natomiast w kreatorze Workflow, można budować wielopoziomowe kampanie marketingowe, które obejmują najbardziej zaawansowane procesy.
Najważniejsze możliwości
-
Docieraj do klientów niezależnie gdzie są używając wielokanałowych strategii automatyzacji -
Twórz reguły automatyzacji i określaj jak zareagować na zachowania klientów -
Twórz złożone, wielowariantowe procesy automatyzacji dzięki prostym, opartym o drag&drop kreatorom workflow -
Zwiększaj sprzedaż przez przypominanie klientom o odwiedzonych lub zostawionych w koszyku produktach -
Zautomatyzuj jak Twoja strona WWW będzie angażować odwiedzających dzięki spersonalizowanej komunikacji -
Zaprojektuj programy lead nurturing i scoring by rozgrzać leady przed procesem sprzedaży -
Uruchom programy aktywizacji klientów dzięki dynamicznym ofertom i kodom rabatowym dopasowanym do wartości klienta -
Zautomatyzuj kampanie, które musiałeś na co dzień wykonywać ręcznie -
W prosty sposób śledź efekty programów automatyzacji i ciesz się zwiększoną skutecznością
KREATORY
W systemie można znaleźć kreatory do wysyłki cyklów wiadomości e-mail, a także do tworzenia wiadomości zawierających rekomendacje produktowe.
Kreatory – Drag&Drop Email Designer, autoresponder, lead nurturing, alert, porzucony koszyk, e-mail dynamiczny, e-mail dynamiczny wykorzystujący scenariusz
REGUŁY AUTOMATYZACJI
Skorzystaj z opcji automatyzacji procesów komunikacji z klientem i stwórz reguły automatyzacji, które wyręczą Cię z obowiązków.
Reguły automatyzacji – ustawianie reguł automatyzacji, przykładowe reguły, analityka procesów automatyzacji
ZDARZENIA
Zdarzenia służą do uruchomienia reguły dla kontaktu. Dzięki nim możesz dostosować działania marketingowe i sprzedażowe indywidualnie do zachowania pojedynczego kontaktu.
Zdarzenia – lista zdarzeń dostępna w regułach automatyzacji
WARUNKI
Warunki w regułach automatyzacji są elementem koniecznym do spełnienia przez kontakt w momencie ich sprawdzania.
Warunki – lista warunków dostępna w regułach automatyzacji
AKCJE
Akcje w regułach automatyzacji są wykonywane dla kontaktów, które spełnią założenia postawione w regułach automatyzacji.
Akcje – lista akcji dostępna w regułach automatyzacji
RFM MARKETING AUTOMATION
RFM Marketing Automation to rozwiązanie szczególnie przydatne dla e-commerce, dzięki któremu możesz wygenerować najwyższą możliwą wartość każdego pojedynczego klienta w czasie.
RFM Marketing Automation – konfiguracja, wykorzystanie i analityka RFM Marketing Automation
WORKFLOW
Workflow służy do planowania i automatyzowania wielopoziomowych kampanii marketingowych. Dzięki wykrywaniu aktywności kontaktu uruchamia się dokładnie zaplanowana kampania dla danego kontaktu.
Workflow – konfiguracja, analityka, lista zdarzeń, warunków i akcji dostępnych w Workflow