Reguły Automatyzacji

Dzięki regułom automatyzacji możesz zautomatyzować procesy komunikacji z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW.


KREATORY

Pozwalają w prosty sposób stworzyć i zaplanować wysyłkę pojedynczych wiadomości, bądź cyklów edukacyjnych jako odpowiedź na zdefiniowane zachowanie kontaktu.

Kreator: autoresponder
Kreator: lead nurturing
Kreator: alert

USTAWIENIE REGUŁ AUTOMATYZACJI

Poznaj mechanizm działania reguł automatyzacji i wykorzystaj ich ogromny potencjał.

Reguły automatyzacji – wprowadzenie
Dodawanie nowej reguły automatyzacji
Ustawienia dla e-maili odpalanych przez reguły automatyzacji
Podawanie adresów URL w regułach – wzorce URL
Szybkie akcje

PRZYKŁADY REGUŁ AUTOMATYZACJI

Podążaj za przykładowymi ustawieniami reguł automatyzacji, które pomogą rozpocząć Ci wdrożenie dalszych procesów automatyzacji.

Przykładowe reguły automatyzacji
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po odwiedzeniu adresu URL
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka alertu po przekroczeniu scoringu
Przykład reguły automatyzacji: wysyłka e-maila po dodaniu tagu
Ustaw automatyczne powiadomienie – kontakt odwiedził stronę

ANALITYKA PROCESÓW AUTOMATYZACJI

Analizuj skuteczność ustawionych reguł automatyzacji.

Procesy automatyzacji – dashboard
Analityka reguł automatyzacji

 

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas