Live Chat: profil behawioralny użytkownika

Live Chat to łatwe w obsłudze narzędzie, które służy do komunikowania się z użytkownikami na stronie internetowej. Przewaga SALESmanago Live Chat tkwi w pozyskiwaniu leadów dzięki progresywnym formularzom, a także dostępowi do profilu behawioralnego użytkownika podczas rozmowy, które przyczyniają się do zwiększonych wyników sprzedaży. Profil behawioralny to zbiór niezbędnych informacji zebranych przez system SALESmanago na temat użytkowników i właśnie dzięki tym informacjom zwiększa się szansa na konwersję.

Korzyści:

  • lepsza komunikacja dzięki identyfikacji kontaktów i wiedzy o ich zachowaniach i transakcjach;
  • szybsza sprzedaż dzięki dostępowi do rekomendacji produktowych w czasie rzeczywistym;
  • możliwość dostarczania rekomendacji produktowych opartych na Machine Learning i sztucznej inteligencji;

Przejdź do LIVE CHAT => PANEL LIVE CHAT


Profil behawioralny użytkownika

Profil behawioralny użytkownika wyświetla się po prawej stronie ekranu, tuż obok okna chatu. Profil behawioralny przedstawia wszystkie dane na temat użytkownika, które zostały zebrane oraz jakie akcje zostały podjęte wobec niego.

[1] Podstawowe dane – w zakres podstawowych danych wchodzi adres e-mail kontaktu, data utworzenia karty kontaktu w systemie, telefon kontaktowy oraz ostatnia wizyta użytkownika na stronie internetowej. Ponadto, wyświetlony również jest stan scoringu kontaktu, który świadczy o aktywności kontaktu i gotowości do dokonania zakupu.

[2] Przypisane tagi – po kliknięciu strzałki rozwinie się lista tagów przypisanych do danego użytkownika. W ten sposób możesz sprawdzić do jakich segmentów należy użytkownik, co pomoże w dostosowaniu komunikacji. Z poziomu profilu behawioralnego istnieje opcja dodania nowego tagu.

>>Dowiedz się więcej o tagach oraz o sposobach ich nadawania 

[3] Ostatnie e-maile – po kliknięciu strzałki rozwinie się lista e-maili, które zostały wysłane do danego użytkownika. To pomoże zweryfikować Ci, jakie informacje o Twoich produktach lub usługach zostały dostarczone do użytkownika.

[4] Notatki – po kliknięciu strzałki rozwinie się lista notatek przypisanych do danego użytkownika. Użytkownik przypisany do jednego konsultanta może być obsługiwany również przez innych konsultantów, dlatego notatki to przydatna forma komunikacji pomiędzy konsultantami, które tworzą swoistą historię obsługi danego użytkownika. Istnieje opcja dodania nowej notatki z poziomu profilu behawioralnego.

>>Dowiedz się więcej o notatkach przypisanych do kontaktu

[5] Zadania – po kliknięciu strzałki rozwinie się lista zadań, które zostały wykonane lub są zaplanowane wobec danego użytkownika. Dzięki tym informacjom nie powtórzysz danych aktywności wykonanych uprzednio.

>>Dowiedz się więcej o przypisywaniu zadań do kontaktu

[6] Rekomendacje produktowe – po kliknięciu strzałki rozwinie się lista rekomendowanych produktów podzielona na trzy kategorie. Możesz korzystać z rekomendacji produktowych, jeżeli posiadasz w systemie wgrany plik XML.

  • Ostatnia wizyta – są to produkty, które oglądał użytkownik podczas ostatniej wizyty na stronie internetowej.
  • Porzucone koszyki – są to produkty, które użytkownik dodał do koszyka, ale nie sfinalizował zakupu.
  • Rekomendacje AI – są to produkty rekomendowane przez mechanizm sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Można skorzystać z tego typu rekomendacji produktowych, jeśli został wdrożony moduł SALESmanago Copernicus. By uruchomić ten moduł na platformie skontaktuj się z Twoim Project Managerem.
    >>Dowiedz się więcej o rekomendacjach AI
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808