Przydatne linki
Podstawą korzystania z SALESmanago jest prawidłowe dodanie kodu monitorującego. Dzięki temu skryptowi, mamy możliwość podglądu analityki z wizyt monitorowanych kontaktów i anonimowych wizyt B2B oraz zliczamy kliknięcia w mailingach.
Sprawdź, jak dodać kod monitorujący i na jakiej zasadzie działa monitorowanie kontaktów >>
TESTOWANIE DZIAŁANIA KODU MONITORUJĄCEGO:
Opcja: 1.
Wygenerowanie linka do strony z parametrami SALESmanago. W tym celu należy:
- dodać swój adres do bazy jako nowy kontakt (CRM -> + Nowy kontakt),
- przejść na kartę kontaktu i tam wybrać opcję GENERUJ URL [1],
- wpisać link do strony, która jest monitorowana [2] i nacisnąć GENERUJ [3],
- skopiować wygenerowany link [4] i wkleić w nowe okno przeglądarki,
- przeglądnąć monitorowaną stronę, tak aby system mógł odnotować wizyty na stronie,
- powrócić na kartę kontaktu w SALESmanago i odświeżyć program,
- w zakładce WIZYTY powinna zostać odnotowana wizyta na monitorowanej stronie.
Opcja 2.
Wysłanie maila z SALESmanago z linkiem przekierowującym do strony z wklejonym kodem monitorującym. Należy pamiętać, aby do wysyłanych wiadomości wklejać pełne (nieskrócone) linki.
W tym celu należy:
- przygotować wiadomość,
- wysłać do siebie na pocztę,
- odebrać wiadomość u siebie na poczcie i kliknąć w link przekierowujący na stronę monitorowaną,
- przeglądnąć monitorowaną stronę, tak aby system mógł odnotować wizyty na stronie,
- powrócić do systemu SALESmanago i wejść na kartę swojego kontaktu
- w zakładce WIZYTY powinna zostać odnotowana wizyta na monitorowanej stronie.
Dowiedz się więcej:
Jeśli wizyty nie zostały odnotowane po kilku minutach od odwiedzin na stronie, prawdopodobnie kod nie został poprawnie wklejony. W takim wypadku należy upewnić się, czy wykonaliśmy wszystko zgodnie z instrukcją, a w razie problemów prosimy o kontakt na bok@salesmanago.pl.