Przydatne linki
Dzięki regułom automatyzacji możesz zautomatyzować procesy komunikacji z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW. Teraz w regułach automatyzacji możesz dodać również Akcję: Wyślij dynamiczny Web Push, która uatrakcyjni twoje kampanie marketingowe. Dynamiczny Web Push to powiadomienie, które zawiera produkty z porzuconego koszyka lub produkty oglądane podczas ostatniej wizyty. Przy pomocy akcji Wyślij dynamiczny Web Push możesz automatycznie wysyłać powiadomienia zarówno Web Push jak i Rich Web Push do kontaktów, które spełnią warunki określone w regule.
WAŻNE: Do wykorzystania tej funkcji systemu potrzebny jest odpowiednio przygotowany plik XML. Zalecamy upewnić się czy plik XML jest poprawny oraz czy miał wykonaną transformatę. Żeby zlecić transformatę oraz w razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z bok@salesmanago.pl
Aby użyć akcji Wyślij dynamiczny Web Push przejdź do
PROCESY AUTOMATYZACJI => REGUŁY AUTOMATYZACJI => DODAJ NOWĄ REGUŁĘ => ELEMENTY
Spis treści
1. Przykłady wdrożeń
2. Ustawienia powiadomień Web Push
3. Ustawienia powiadomień Rich Web Push
1. Przykłady wdrożeń
Przykładowy dynamiczny Web Push
2. Ustawienia powiadomień Web Push i Rich Web Push
Z listy elementów wybierz Akcja: Wyślij dynamiczny Web Push.
Następnie przejdź do dostosowania szczegółowych ustawień akcji.
WAŻNE: Nie trzeba dodawać podlinkowania do produktu zawartego w dynamicznym powiadomieniu Web Push, ponieważ jest dodawane ono automatycznie.
[1] Nazwa – wpisz nazwę powiadomienia, która będzie nazwą systemową. Oznacza to, że będzie można później odnaleźć to powiadomienie w systemie pod wybraną nazwą. Można również dodać proste ikony i symbole za pomocą przycisku obok pola tekstowego.
[2] Scenariusz doboru produktu – wybierz jakie produkty będą wyświetlane w powiadomieniu. Do wyboru są produkty z porzuconego koszyka, ostatnio oglądane lub scenariusze wspomagane przez AI.
WAŻNE: W scenariuszu doboru produktu możesz skorzystać z opcji związanych z AI pod warunkiem, że masz włączony moduł SALESmanago Copernicus Machine Learning & AI recommendations. W przeciwnym razie, opcje te nie są widoczne.
[3] Formularz Web Push – wybierz formularz zgody na wyświetlanie powiadomień. Użytkownicy strony będą musieli wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień. Ikona z okiem otwiera podgląd wybranego formularza.
WAŻNE: Pamiętaj, możesz mieć wiele formularzy zgody, ale tylko jeden może być aktywny na danym adresu URL. Użyj tego samego formularza dla wielu powiadomień zarówno Web Push, jak i Rich Web Push.
[4] E-sklep – wybierz z rozwijanej listy
[5] Wyślij po – określ czas, po jakim powiadomienie zostanie wysłane. Czas możesz określić w godzinach, dniach, tygodniach oraz latach.
[6] Web Push, Rich Web Push – wybierz przynajmniej jedną z dwóch opcji
WAŻNE:Jeśli zaznaczysz obie opcje, system wyśle powiadomienie Rich Web Push do odbiorców, którzy mogą je wyświetlić w takiej formie, natomiast pozostali odbiorcy otrzymają powiadomienia Web Push
[7] Tytuł – wybierz jednostki informacyjne (nazwa, opis, cena, cena promocyjna), które będą się wyświetlały w tytule powiadomienia, a opcjonalnie możesz również wprowadzić dowolny tekst przed lub po elemencie informacyjnym. Jednostki te pochodzą z pliku XML. Można dodać także proste ikony i symbole za pomocą przycisku obok pola.
[8] Treść – wybierz jednostki informacyjne (nazwa, opis, cena, cena promocyjna), które będą się wyświetlały w treści powiadomienia, a opcjonalnie możesz również wprowadzić dowolny tekst przed lub po elemencie informacyjnym. Jednostki te pochodzą z pliku XML. Można dodać także proste ikony i symbole za pomocą przycisku obok pola.
[9] Ikona powiadomienia – wybierz element graficzny klikając w Galerię. Następujące typy plików mogą być używane jako ikony: JPG, PNG, WebP, ICO/CUR, i BMP. Format GIF w ikonie powiadomienia nie jest obsługiwany przez przeglądarki. Sugerowany rozmiar obrazka to 150 x 150 px lub mniej. Większe obrazki zostaną zmniejszone do rozmiaru dopuszczalnego w powiadomieniach Web push (zależne od przeglądarki).
[10] Czas ważności – wybierz czas ważności powiadomienia określając go w minutach, godzinach, dniach, tygodniach.
[11] Zapisz zmiany – kliknij aby zatwierdzić ustawienia