Zdarzenie to uruchamia regułę w momencie gdy do kontaktu zostanie przypisany tag.
W tym zdarzeniu należy określić:
[1] Typ zdarzenia: Przypisano tag do kontaktu.
[2] Tagi: należy podać jeden lub kilka tagów. Jeżeli wpiszemy kilka tagów po przecinku to przynajmniej jeden z nich będzie musiał zostać spełniony aby uruchomić regułę.
WPROWADZANIE TAGÓW DO SYSTEMU:
Ważne: tagi mogą być dodawane do systemu na wiele sposobów, jednak nie każdy z tych sposobów może uruchamiać reguły.
Ogólną zasadą jest, że reguły nie są uruchamiane przy dodawaniu tagów w sposób masowy.
Sposoby przypisania tagów, które mogą uruchamiać reguły:
- dodanie tagu do kontaktu ręcznie na jego karcie kontaktu,
- dodanie tagu automatycznie przez macierze segmentacji,
- dodanie tagu przez inne reguły automatyzacji,
- dodanie tagu zdalnie przez API lub jedną ze zintegrowanych platform. Zobacz integracje z innymi systemami,
- dodanie tagu przez zintegrowaną skrzynkę proxy – tagi są dodawane zawsze gdy wysyłamy ze zintegrowanej skrzynki (np. Outlook) wiadomość e-mail do adresu, którego jeszcze nie było w bazie. Dowiedz się więcej o integracji proxy.
Sposoby przypisania tagów, które nie mogą uruchamiać reguły:
- import kontaktów z pliku. Dowiedz się więcej o możliwościach importu kontaktów,
- dodanie tagu jako akcja w Zarządzaniu kontaktami,
- dodanie tagu przez Analitykę transakcji,
- dodanie tagu z detalu kontaktu jako akcja w Zarządzaniu kontaktami.
- tagi sprzętowe nie mogą uruchamiać reguł