Tryb proxy – monitorowanie kontaktów z własnej skrzynki pocztowej

SALESmanago umożliwia monitorowanie kontaktów, z którymi prowadzimy bieżącą korespondencje biznesową z własnej skrzynki e-mail. System SALESmanago rozpoznaje:

  • Kiedy kontakt otwiera e-mail
  • Czy klika w linki zamieszczone w Twojej wiadomości e-mail
  • Kiedy wchodzi na Twoją stronę www i co na niej przegląda

Jest to możliwe dzięki zastosowaniu unikalnej technologii serwerowej i pocztowej SALESmanago, która powoduje, że e-maile wysyłane z Thunderbirda, Outlooka czy jakiegokolwiek innego klienta pocztowego działają tak samo jak newslettery wysyłane z SALESmanago, czyli zawierają elementy umożliwiające monitorowanie kontaktów. Dzięki temu możemy włączyć do strategii automatyzacji marketingu dane zebrane z klasycznej korespondencji prowadzonej np. przez działy handlowe.

 

Aby skorzystać z trybu Proxy w SALESmanago należy:

Trzeba pamiętać, aby podczas konfiguracji koniecznie zaznaczyć: Proxy „konto jest używane w trybie proxy „ (1) oraz można dodać proxy tag (2) – tag, z którym kontakt trafi na konto w SALESmanago. Jeśli nie uzupełnimy proxy tag, kontakty trafią do systemu z tagiem: Mailbox.

01

  • W swoim kliencie pocztowym, jako serwer poczty wychodzącej podać serwer SMTP, którego nazwę otrzymają Państwo w systemie SALESmanago przy zapisanym koncie wysyłkowym. Czyli po wejściu w Ustawienia -> Konta email, klikamy w „Szczegóły” na skonfigurowanym koncie. Pojawi się nam okno z SMTP:

02

Zaznaczając tryb proxy, pamiętaj aby w kliencie poczty podać odpowiedni login i hasło. Login, który należy podać w Twoim kliencie poczty to adres e-mail dodawanego konta i hasło .

WSKAZÓWKA: stosując opcję “Odpowiedz do” może nastąpić zablokowanie wysyłania wiadomości. Spowodowane jest to tym, że do odpowiedzi zaciąga się poprzednia konwersacja, co może sprawić, że dopuszczalna długość wiadomości (1 000 znaków) zostanie przekroczona.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808