Przydatne linki
Powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie sprawią, że nie przegapisz żadnej wiadomości klienta. Uruchom powiadomienia push i alerty dźwiękowe, aby natychmiastowo reagować na aktywności użytkowników w Live Chacie.
Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie należy przejść do
Komunikacja WWW → Live Chat → Panel Konsultantów
Po przejściu w zakładkę Panel Konsultantów się panel wyboru konsultanta. Należy kliknąć przycisk “Szczegóły”, aby przejść do strony danego konsultanta.
Następnie wybieramy zaznaczoną na powyższym obrazku opcję “Edytuj”. Pojawia nam się następujące okno z różnymi opcjami:
W panelu konsultanta można ustawić jego awatar, nadać mu nazwę, a także wybrać dźwięk powiadomienia. Należy zaznaczyć checkbox Dźwięk powiadomienia [1]. Po zaznaczeniu obok pola pojawi się ikona głośnika.
W panelu konsultanta można ustawić jego awatar, nadać mu nazwę, a także wybrać dźwięk powiadomienia. Należy zaznaczyć checkbox Dźwięk powiadomienia [1]. Po zaznaczeniu obok pola pojawi się ikona głośnika.
Do wyboru są cztery dźwięki powiadomienia. Można sprawdzić ton każdego z nich po naciśnięciu ikony „play”
Po wprowadzeniu ustawień należy kliknąć przycisk Zapisz.
Powiadomienia można również włączać i wyłączać w Panelu Konsultanta.
Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie należy przejść do
Menu → Komunikacja WWW → Live Chat → aktywny Chat → Zaloguj
Po zalogowaniu się do panelu konsultanta, masz możliwość włączenia lub wyłączenia dźwięku po naciśnięciu ikony ustawień, zaznaczonej na ilustracji poniżej:
Po kliknięciu ikony ustawień pojawi nam się następujące okienko:
Stąd możesz dowolnie włączać i wyłączać powiadomienia dźwiękowe dla danego Live Chatu.