Segmentacja historyczna przy użyciu Reguły Ad-hoc

Segmentacja stanowi istotny element zautomatyzowanego marketingu. Reguły AdHoc pozwalają przeprowadzić jednorazową segmentację kontaktów na podstawie historycznych wizyt na Twojej stronie (i jej poszczególnych URLach).

Aby przeprowadzić segmentację historyczną Kontaktów, przejdź do:

Odbiorcy → Segmentacja → Reguły AdHoc


W celu przeprowadzenia segmentacji zdefiniuj następujące ustawienia:

[1] Domena URL – wybierz domenę, której ma dotyczyć segmentacja.

[2] Wzorzec URL – podaj URL, na którym zostaną wyszukane historyczne wizyty monitorowanych Kontaktów.

[3] Tag określ, jaki tag ma zostać przypisany Kontaktom, które odwiedziły określony adres URL.

[4] Punkty tutaj określ scoring tagu wpisanego w polu [3]. Wpisz liczbę punktów, jakie mają zostać przyznane za wizytę na danej stronie (stronach).

[5] Dynamiczna – podobnie jak w przypadku macierzy dynamicznych, zaznaczając tę opcję, możesz zdefiniować adres URL używając wyrażenia regularnego  i na tej podstawie tworzyć tagi.

Dowiedz się więcej o wzorcach URL >>

[6] Dodaj wiersz – kliknij ten przycisk, aby dodać do reguły kolejny wiersz:

Jedna reguła może zawierać maksymalnie 6 wierszy (6 adresów URL). W ten sposób możesz za pomocą pojedynczej reguły przypisać tagi dla kilku różnych adresów URL.

Jeżeli chcesz usunąć dodany wiersz, kliknij Usuń [A].

Po zdefiniowaniu ustawień dla wszystkich wierszy, kliknij Uruchom [7].

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024