Procesy Automatyzacji

Dzięki procesom automatyzacji możesz zautomatyzować komunikację z klientem w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczać handlowcom gotowe do zakupu leady oraz indywidualnie reagować na zachowanie kontaktów na stronie WWW.

 

W SALESmanago możesz tworzyć zaawansowane procesy dzięki regułom automatyzacji budując je na podstawie trzech elementów: zdarzeń, warunków i akcji. Każdy z elementów posiada różnorodne warianty przez co można budować reguły całkowicie dostosowane do potrzeb. Natomiast w kreatorze Workflow, można budować wielopoziomowe kampanie marketingowe, które obejmują najbardziej zaawansowane procesy.

 

Najważniejsze możliwości


  • Docieraj do klientów niezależnie gdzie są używając wielokanałowych strategii automatyzacji

  • Twórz reguły automatyzacji i określaj jak zareagować na zachowania klientów

  • Twórz złożone, wielowariantowe procesy automatyzacji dzięki prostym, opartym o drag&drop kreatorom workflow

  • Zwiększaj sprzedaż przez przypominanie klientom o odwiedzonych lub zostawionych w koszyku produktach

  • Zautomatyzuj jak Twoja strona WWW będzie angażować odwiedzających dzięki spersonalizowanej komunikacji

  • Zaprojektuj programy lead nurturing i scoring by rozgrzać leady przed procesem sprzedaży

  • Uruchom programy aktywizacji klientów dzięki dynamicznym ofertom i kodom rabatowym dopasowanym do wartości klienta

  • Zautomatyzuj kampanie, które musiałeś na co dzień wykonywać ręcznie

  • W prosty sposób śledź efekty programów automatyzacji i ciesz się zwiększoną skutecznością

KREATORY

W systemie można znaleźć kreatory do wysyłki cyklów wiadomości e-mail, a także do tworzenia wiadomości zawierających rekomendacje produktowe.

Kreatory – Drag&Drop Email Designer, autoresponder, lead nurturing, alert, porzucony koszyk, e-mail dynamiczny, e-mail dynamiczny wykorzystujący scenariusz


REGUŁY AUTOMATYZACJI

Skorzystaj z opcji automatyzacji procesów komunikacji z klientem i stwórz reguły automatyzacji, które wyręczą Cię z obowiązków.

Reguły automatyzacji  – ustawianie reguł automatyzacji, przykładowe reguły, analityka procesów automatyzacji


ZDARZENIA

Zdarzenia służą do uruchomienia reguły dla kontaktu. Dzięki nim możesz dostosować działania marketingowe i sprzedażowe indywidualnie do zachowania pojedynczego kontaktu.

Zdarzenia – lista zdarzeń dostępna w regułach automatyzacji


WARUNKI

Warunki w regułach automatyzacji są elementem koniecznym do spełnienia przez kontakt w momencie ich sprawdzania.

Warunki – lista warunków dostępna w regułach automatyzacji


AKCJE

Akcje w regułach automatyzacji są wykonywane dla kontaktów, które spełnią założenia postawione w regułach automatyzacji.

Akcje – lista akcji dostępna w regułach automatyzacji


RFM MARKETING AUTOMATION

RFM Marketing Automation to rozwiązanie szczególnie przydatne dla e-commerce, dzięki któremu możesz wygenerować najwyższą możliwą wartość każdego pojedynczego klienta w czasie.

RFM Marketing Automation – konfiguracja, wykorzystanie i analityka RFM Marketing Automation


WORKFLOW

Workflow służy do planowania i automatyzowania wielopoziomowych kampanii marketingowych. Dzięki wykrywaniu aktywności kontaktu uruchamia się dokładnie zaplanowana kampania dla danego kontaktu.

Workflow – konfiguracja, analityka, lista zdarzeń, warunków i akcji dostępnych w Workflow


AUTOMATYCZNA SEGMENTACJA

Automatyczna segmentacja to sposób na precyzyjne i wygodne uporządkowanie kontaktów według dowolnie ustalonych kryteriów. Segmentacja umożliwia kierowanie komunikatów, które bedą idealnie dopasowne do zainteresowań klientów.

Automatyczna segmentacja – nadawanie i wykorzystywanie tagów, konfiguracja segmentacji automatycznej na podstawie zachowania kontaktów