Workflow | Zdarzenie: Zmodyfikowano szczegół standardowy dla Kontaktu

Zdarzenie to występuje, kiedy zmienia się wartość istniejącego szczegółu standardowego na Karcie Kontaktu.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany w jeden z następujących sposobów:

  • ręcznie na Karcie Kontaktu,
  • poprzez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
  • poprzez proces Workflow lub Regułę Automatyzacji (Akcja: Dodaj/Zmień szczegół standardowy), 
  • przez Kontakt poprzez formularz SALESmanago na twojej stronie.

Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany:

  • poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX,
  • poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).

UWAGA: To Zdarzenie wystąpi tylko, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany (zaktualizowany) na Karcie Kontaktu. Zob. także: Zdarzenie: Dodano szczegół standardowy do Kontaktu >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

workflow zdarzenie zmodyfikowano szczegol standardowy dla kontaktu

[1] Nazwa szczegółu – Podaj nazwę szczegółu standardowego, którego zmiana wartości dla Kontaktu spowoduje wystąpienie Zdarzenia.

[2] Wartość szczegółu – Tutaj możesz skonfigurować Zdarzenie w taki sposób, aby występowało tylko wtedy, gdy wartość szczegółu zmieni się na konkretną wartość (lub na wartość ze zdefiniowanego zakresu).

Możesz wybierać spośród następujących operatorów:

  • dowolna wartość – Opcja domyślna. Jeżeli pozostawisz ten operator we wszystkich polach, Zdarzenie wystąpi za każdym razem, gdy konkretny szczegół zostanie zmodyfikowany dla Kontaktu, niezależnie od nowej wartości tego szczegółu.
  • zawiera – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy wartość zmodyfikowanego szczegółu standardowego zawiera konkretną frazę lub wzór.
    UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.
    Przeczytaj więcej o wyrażeniach regularnych >>
  • większa niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
  • mniejsza niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
  • równa się – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy wartość zmodyfikowanego szczegółu standardowego jest dokładnie taka sama jak wartość wprowadzonej zmiennej. Dotyczy to zarówno liczb, jak i tekstu.
    UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.

[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024