Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodany nowy szczegół standardowy.
W zależności od ustawień, Zdarzenie to może wystąpić, jeżeli dodany zostanie szczegół standardowy z dowolną wartością, konkretną wartością lub wartością mieszczącą się w zdefiniowanym zakresie.
Zdarzenie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie dodany do Karty Kontaktu w jeden z następujących sposobów:
- ręcznie na Kartę Kontaktu,
- poprzez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
- poprzez proces Workflow lub Regułę Automatyzacji (Akcja: Dodaj/Zmień szczegół standardowy),
- przez Kontakt poprzez formularz SALESmanago na twojej stronie.
Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie dodany do Karty Kontaktu:
- poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX,
- poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).
UWAGA: To Zdarzenie wystąpi tylko, jeżeli konkretny szczegół standardowy zostanie dodany do Karty Kontaktu po raz pierwszy. Zob. także: Zdarzenie: Zmodyfikowano szczegół standardowy dla Kontaktu >>
Szczegół standardowy to dodatkowa informacja o Kontakcie. Szczegóły standardowe umożliwiają skuteczną segmentację Kontaktów, zarządzanie nimi oraz targetowanie. Wszystkie szczegóły standardowe pojedynczego Kontaktu możesz znaleźć na Karcie Kontaktu, w zakładce Szczegóły i Tagi.
Przeczytaj więcej o Karcie Kontaktu i szczegółach standardowych >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Nazwa szczegółu – Podaj nazwę szczegółu standardowego, którego dodanie do Kontaktu spowoduje wystąpienie Zdarzenia.
WAŻNE: W nazwach szczegółów standardowych rozróżniana jest wielkość liter.
[2] Wartość szczegółu – Jeżeli chcesz, możesz skonfigurować Zdarzenie w taki sposób, aby występowało tylko wtedy, gdy dodany szczegół standardowy ma konkretną wartość lub mieści się w zdefiniowanym zakresie wartości.
Możesz wybierać spośród następujących operatorów:
- dowolna wartość – Opcja domyślna. Jeżeli pozostawisz ten operator we wszystkich polach, Zdarzenie wystąpi za każdym razem, gdy konkretny szczegół zostanie dodany do Kontaktu, niezależnie od wartości tego szczegółu.
- zawiera – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy dodawany szczegół standardowy zawiera konkretną frazę lub wzór.
UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.
Przeczytaj więcej o wyrażeniach regularnych >>
- większa niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
- mniejsza niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
- równa się – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy wartość dodawanego szczegółu standardowego jest dokładnie taka sama jak wartość wprowadzonej zmiennej. Dotyczy to zarówno liczb, jak i tekstu.
UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.