Workflow | Warunek: Użytkownik jest w segmencie dynamicznym [SALESmanago Mobile]

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt znajduje się w konkretnym segmencie dynamicznym w SALESmanago Mobile.

Za pomocą segmentów dynamicznych możesz dzielić użytkowników aplikacji na grupy na podstawie ich zachowania, a następnie targetować te grupy przy użyciu spersonalizowanych ofert.

Przeczytaj więcej o Segmentach Dynamicznych w SALESmanago Mobile >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

uzytkownik jest w segmencie dynamicznym salesmanago mobile

[1] Aplikacja – Wybierz aplikację, dla której zostanie sprawdzony Warunek. Lista zawiera wszystkie aplikacje zmapowane w SALESmanago Mobile.

Przeczytaj więcej o mapowaniu aplikacji w SALESmanago Mobile >>

[2] Dynamiczny segment – Wybierz Segment Dynamiczny, utworzony w SALESmanago Mobile, w którym musi znaleźć się Kontakt, aby Warunek został spełniony.

[3] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.

Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

workflow warunek sciezki

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

kolejnosc sciezek workflow

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024