Workflow | Warunek: Kontakt ma szczegół standardowy

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma konkretny szczegół standardowy.

W zależności od ustawień, Warunek ten może zostać spełniony, jeżeli wybrany szczegół standardowy ma dowolną wartość, konkretną wartość lub wartość, która mieści się w zdefiniowanym zakresie.

Szczegół standardowy to dodatkowa informacja o Kontakcie. Szczegóły standardowe  pozwalają skutecznie segmentować i targetować Kontakty, jak również nimi zarządzać. Wszystkie szczegóły standardowe pojedynczego Kontaktu możesz znaleźć na Karcie Kontaktu, w zakładce Szczegóły i Tagi.

Przeczytaj więcej o Karcie Kontaktu i szczegółach standardowych >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma szczegol standardowy

[1] Nazwa szczegółu – Podaj nazwę szczegółu standardowego, dla którego zostanie sprawdzony ten Warunek.

[2] Wartość szczegółu – Wskaż, czy Warunek powinien zostać spełniony, jeżeli szczegół standardowy zdefiniowany w punkcie [1] ma dowolną wartość; ma konkretną wartość; lub mieści się w zdefiniowanym zakresie wartości.

Dostępne są następujące operatory:

  • dowolna wartość – Opcja domyślna. Jeżeli użyjesz tego operatora, Warunek ten zostanie spełniony, gdy Kontakt będzie mieć szczegół standardowy na swojej Karcie Kontaktu, niezależnie od wartości tego szczegółu.
  • zawiera – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony, gdy szczegół standardowy zawiera konkretną frazę lub wzór.
    Przeczytaj więcej o wyrażeniach regularnych >>
  • większa niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, aby zdefiniować zakres liczb.
  • mniejsza niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, aby zdefiniować zakres liczb.
  • równa się – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony tylko wtedy, gdy wartość szczegółu standardowego będzie dokładnie taka sama jak wartość wprowadzonej zmiennej. Dotyczy to zarówno liczb, jak i tekstu.

[3] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.

Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

dodawanie sciezek

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

zmiana kolejnosci

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024