Worfklow | Warunek: Predykcja wystąpienia churnu

Warunek ten jest spełniony, jeżeli wartość predykcji churnu dla danego Kontaktu jest na określonym poziomie.

Jedną z zakładek na Karcie Kontaktu jest Analityka predyktywna. Funkcjonalność ta pozwala przewidywać przyszłe zachowania Kontaktów (zakup lub churn) na podstawie historycznych danych transakcyjnych i behawioralnych.

Przeczytaj więcej o Analityce predyktywnej na Karcie Kontaktu >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

[1] Predykcja wystąpienia churnu – Wybierz poziom ryzyka churnu, przy którym Warunek będzie spełniony. Do wyboru masz następujące wartości predykcji:

  • niska (0–25%),
  • średnia (26–50%),
  • wysoka (51–75%),
  • bardzo wysoka (76–100%).

Warunek będzie spełniony, jeżeli predykcja wystąpienia churnu wskazywana na Karcie danego Kontaktu jest na wybranym poziomie.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

(Wyświetlone: 168, dzisiaj: 1)
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808