Kampanie Sales Generation stworzone w kreatorze SALESmanago możesz znaleźć na Liście kampanii, gdzie szybko znajdziesz ich najważniejsze parametry. Z poziomu listy możesz także sprawnie przejść do analityki poszczególnych kampanii.
Aby otworzyć Listę kampanii, należy przejść do
Sales Generation
Spis treści
- Informacje ogólne
- Lista kampanii
- Analityka kampanii
1. Informacje ogólne
W kreatorze Sales Generation możesz przygotować różne kampanie. Kampanie te pozwalają automatycznie dostarczać odbiorcom z lookalike audience idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki modelowaniu psychologicznemu. Model rozliczeniowy, gdzie płacisz tylko za wygenerowaną sprzedaż, pozwala na skuteczne obniżanie kosztów reklamy online. Co więcej, zaawansowane algorytmy pozwalają precyzyjnie targetować kampanie sprzedażowe, by skuteczniej trafiać z właściwym przekazem do odpowiednich osób.
2. Lista kampanii
Lista kampanii Sales Generation daje ci szybki dostęp do wcześniej przygotowanych kreacji. Lista ma opcję wyszukiwania oraz filtrowania. Pozwala też szybko przejść do akcji dostępnych dla danej kampanii oraz szczegółowej analityki.
[1] +Nowa Kampania – z poziomu listy możesz przejść płynnie do kreatora kampanii.
Dowiedz się jak stworzyć Centrum przy pomocy Kreatora kampanii >>
[2] Wyszukiwanie – pozwala szybko znaleźć kampanię po wpisaniu jej nazwy. Aby wyszukać kampanię, zacznij wpisywać jej nazwę. Po wpisaniu pierwszych znaków zauważysz, że lista zaczyna się dynamicznie dopasowywać do zapytania.
[1] Filtry – rozwijane menu pozwala na filtrowanie listy, aby wyświetlić interesujące cię kampanie.
[A] Status – ss
- Aktywna — kampania, która działa poprawnie w momencie przeglądania listy
- Archiwalna — kampania, w której została zmieniona wartość CPS. Oznacza to, że masz dostęp do pełnej analityki, ale kampania nie może już być reaktywowana ani modyfikowana. Po zmianie wartości CPS bieżące i zaplanowane kampanie zostaną skopiowane już z nową wartością tego parametru.
- Wymaga uwagi — kampania, w której w trakcie uaktualniania feedu produktowego wystąpił błąd.
UWAGA: Kampania o statusie Wymaga uwagi korzysta w danym momencie z danych z ostatniego poprawnie zaktualizowanego feedu.
- Nieudana — kampania, która została zdezaktywowana przez użytkownika w czasie przetwarzania.
UWAGA: Nieudana kampania nie może być reaktywowana, modyfikowana, ani użyta ponownie.
- Zakończona — kampania, której czas trwania już minął.
- Zaplanowana — kampania, której czas trwania jeszcze nie nadszedł.
- Wstrzymana — kampania, w trakcie trwania, która czasowo nie jest aktywna.
- Przetwarzana — kampania, która została zapisana i aktywowana, a w momencie sprawdzania na liście jest przetwarzana i weryfikowana przez specjalistę SALESmanago. Aktywacja następuje w trakcie 24 godzin od zapisania.
[B] Wyczyść filtry – klikając ikonę kosza, możesz szybko usunąć wszystkie wybrane z listy filtry.
UWAGA: Ta funkcja nie działa na filtr nazwy wprowadzany za pomocą wyszukiwarki kampanii.
Na Liście możesz łatwo zobaczyć podstawowe informacje na temat każdej kampanii Sales Generation. Sprawdzisz nazwę kampanii, adres URL sklepu i feed produktowy, których dotyczy, czas trwania, ststus, a także zobaczysz przycisk Akcji [1] i Analityki [2].
Po rozwinięciu menu Akcji możesz wykonać dostępne działania na wybranejkampanii.
[1] Edytuj – przekierowuje do kreatora kampanii, gdzie możesz modyfikować ustawienia.
[2] Użyj ponownie – tworzy kampanię o identycznych parametrach gotową do ewentualnej edycji i aktywacji
[3] Dezaktywuj – trwale dezaktywuje kampanię Dezaktywacja – nie będzie można jej ponownie aktywować, modyfikować, ani użyć.
3. Analityka powiadomienia Web Push
Kliknięcie w przycisk Analityka na liście powiadomień, przenosi cię automatycznie do analityki wybranej kampanii.
[1] Nazwa – nazwa podana przy tworzeniu kampanii.
[2] Podstawowe informacje – informacje o statusie, dacie rozpoczęcia/zakończenia kampanii, oraz sklepie i Feedzie Produktowym XML/Katalogu Produktowym użytym do jej tworzenia.
[3] Zakres czasowy analityki – możesz wybrać, jaki zakres czasowy chcesz przeanalizować. Z rozwijanego menu zaznacz interesującą cię opcję.
[4] Analityka kampanii – dane dotyczące performance danej kampanii:
- Liczba wyświetleń – liczba wszystkich odsłon reklam z analizowanej kampanii w wybranym okresie.
- Liczba kliknięć – liczba wszystkich kliknięć w reklamy z analizowanej kampanii w wybranym okresie.
- Liczba transakcji (post-click) – liczba wszystkich transakcji zarejestrowanych we wskazanym okresie, gdzie w ciągu ostatnich 30 dni przed finalizacją, osoby kupujące przynajmniej raz kliknęły reklamę z analizowanej kampanii.
- wartość transakcji (post-click) – wartość wszystkich transakcji zarejestrowanych we wskazanym okresie, gdzie w ciągu ostatnich 30 dni przed finalizacją, osoby kupujące przynajmniej raz kliknęły reklamę z analizowanej kampanii.
- Wizualizacja wartości w wybranym okresie – graficzne przedstawienie dynamiki zmian wybranych wskaźników w analizowanym okresie.