Sales Generation | Kreator kampanii

Zapewnij sobie wzrost sprzedaży w modelu pure CPS dzięki zintegrowanym, globalnym sieciom reklamowym z eCommerce Sales Generation. Prosty i intuicyjny kreator pozwala sprawnie przygotować piękne kampanie, aby docierać do Kontaktów, które weszły na twoją stronę i opuściły ją bez dokonania zakupu.

Aby otworzyć kreator kampanii Sales Generation, należy przejść do

Social Media → Sales Generation → + Nowa Kampania


Spis treści

  1. Informacje ogólne
  2. Tworzenie kampanii Sales Generation
    • a. Podstawowe dane
    • b. Start kampanii

1. Informacje ogólne

Sales Generation pozwala w bardzo prosty sposób korzystać z zaawansowanych kampanii remarketingowych. Aby zacząć używać tej funkcjonalności:

  1. Upewnij się, że masz wdrożony na stronie kod monitorujący, dzięki czemu kampanie będą działać prawidłowo. Nasi specjaliści zajmą się konfiguracją.
  2. Skonfiguruj kampanię sprzedażową w prostym, intuicyjnym kreatorze. Określ, dla jakiego sklepu ma działać oraz zakres czasowy. Pozwól, aby zaawansowane algorytmy zajęły się optymalizacją na podstawie danych, które zbierasz na swojej stronie.
  3. Ciesz się bezobsługowymi kampaniami i płać tylko za wygenerowaną sprzedaż.
  4. Analizuj skuteczność swoich działań i włączaj je na stałe do swojej strategii biznesowej.

2. Tworzenie kampanii Sales Generation

Automatycznie dostarczaj odbiorcom z lookalike audience idealnie dopasowane reklamy retargetingowe, udoskonalone dzięki modelowaniu psychologicznemu. Rozliczaj się w modelu opartym na ich skuteczności.

Kreator składa się z dwóch kroków. Górny [1] pasek wskazuje, którą część Centrum edytujesz w danym momencie Gdy wprowadzisz podstawowe ustawienia, kliknij przycisk Dalej [2].


A. Podstawowe dane

Ustaw podstawowe parametry, a zaawansowane algorytmy AI oraz uczenia maszynowego wykorzystają dane behawioralne o użytkownikach odwiedzających twoją witrynę, aby wyświetlić im odpowiednie treści w sieci reklamowej, czyli na stronach zewnętrznych.

[1] Nazwa kampanii – wpisz nazwę kampanii, dzięki której zidentyfikujesz ją w systemie.

[2] Wybierz adres URL — z rozwijanej listy wybierz adres URL sklepu, którego ma dotyczyć kampania.

[3] Wybierz e-sklep — z rozwijanej listy wybierz e-sklep, którego ma dotyczyć kampania.

[4] Dodaj logo — dodaj logo do kampanii. Możesz albo przeciągnąć grafikę zapisaną na dysku, albo wybrać plik wgrany wcześniej w galerii. Jako logo możesz użyć plików typu: JPG, PNG, WebP, ICO/CUR, i BMP. Sugerowany rozmiar grafiki to 150 × 150 px.

WAŻNE: Dla jeszcze lepszej personalizacji wyświetlanych reklam, skontaktuj się ze swoim Success Managerem, aby skonfigurować algorytm zgodnie z twoimi potrzebami.


B. Start kampanii

Ustaw czas trwania i aktywuj swoją kampanię.

[1] Czas trwania kampanii — ustaw datę początkową i końcową kampanii.

WAŻNE: Kampania dociera do wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili twoją stronę i wyszli z niej bez zakupu, oraz do tych, którzy jeszcze na niej nie byli, ale zostali zidentyfikowani dzięki uczeniu maszynowemu jako grupa odbiorców lookalike.

[A] Rok i miesiąc – skorzystaj z menu, żeby szybko przeskoczyć do interesującego cię momentu. Zaznacz najpierw rok, a potem miesiąc. 

[B] Nawigacja pomiędzy miesiącami – możesz też skorzystać z nawigacji za pomocą strzałek, aby znaleźć wybraną datę. 

[C] Data – kliknij właściwą datę, która będzie stanowić początek/koniec kampanii.  

WAŻNE: Postaw na dłuższe kampanie. W kampaniach remarketingowych współczynnik konwersji rośnie z biegiem czasu, aż do momentu, gdy użytkownik zobaczy reklamę około 5-6 razy (Signifi).

[2] Model rozliczeniowy — CPS to skrót od cost per sales. W tym modelu cenowym koszty są naliczane w zależności od sprzedaży generowanej za pośrednictwem reklam umieszczonych w sieci reklamowej.

Jeśli chcesz wrócić do ustawień z Podstawowych danych,  użyj przycisku Wstecz

[3] Zapisz i aktywuj — Po zapisaniu kampania o podanych parametrach (e-sklep i feed produktowy) jest przetwarzana i weryfikowana przez naszego specjalistę. Jest ona aktywowana w ciągu maksymalnie 24 godzin.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 30 2024