Pomoc kontekstowa

Pomoc kontekstowa ma za zadanie jak najbardziej uprościć korzystanie z platformy SALESmanago. Jest zbiorem wszystkich możliwych aspektów pomocy zebranych w jednym miejscu i ukrytych pod jednym przyciskiem w prawym dolnym rogu ekranu. W pomocy kontekstowej znajduje się czat, sekcja z nowościami, formularz zgłoszenia problemu oraz umówienie konsultacji. Została również wbudowana wyszukiwarka, która umożliwi wyszukanie konkretnego wpisu na pomocy o danej funkcjonalności. Znajdują się także odnośniki do bloga, strony pomocy oraz platformy e-learningowej.

Ikona z pomocą kontekstową pojawia się w prawym dolnym rogu po zalogowaniu się na platformę i pojawia się każdorazowo po wejściu w zakładki na platformie. Wystarczy kliknąć ikonę, by rozwinąć pomoc kontekstową.

Po rozwinięciu okna pomocy kontekstowej, na górnym pasku pojawi się zdjęcie przypisanego Project Managera oraz jego adres e-mail, tak byś mógł go szybko znaleźć i skontaktować się w każdej chwili.

[1] Chat – wybierając tę opcję zostaniesz przekierowany do czatu z konsultantem. Możesz w każdej chwili porozmawiać z konsultantem, który chętnie pomoże w rozwiązaniu problemów.

[2] Co nowego? – wybierając tę sekcję, wyświetlą się nagłówki do wpisów o funkcjonalnościach w systemie. Największą zaletą tej sekcji jest to, że jest stale uaktualniana o nowości i aktualizacje, które pojawiają się na platformie.

[3] Zgłoś problem – wybierając tę opcję, wyświetli się formularz zgłoszenia problemu. Jeżeli chcesz rozwiązać swój problem szybko bez kontaktowania się ze swoim Project Managerem, możesz zgłosić problem poprzez ten formularz. Zgłaszając problem, otrzymasz numer zgłoszenia, który będzie wyświetlał się w zakładce Twoje Zgłoszenia na głównym dashboardzie. Ta opcja pozwoli Ci stale monitorować zgłoszenia, otrzymywać powiadomienia o jego aktualnym statusie oraz przechowywać historię Twoich zgłoszeń, dzięki czemu będziesz mógł powrócić do nich w przyszłości w razie potrzeby.

[4] Zamów konsultację – wybierając tę opcje zostaniesz przekierowany do kalendarza, w którym możesz wybrać datę spotkania ze specjalistą i platformę na której ono się odbędzie (Skype, go2meeting lub rozmowa telefoniczna). Bez względu na pakiet jaki posiadasz w SALESmanago, możesz umówić darmowe webinarium z konsultantem, który wyjaśni czym jest marketing automation i rozwieje wszelkie wątpliwości związane z użytkowaniem platformy.

[5] Wyszukiwarka – wpisz interesującą Cię frazę, a pod spodem wyświetlą się nagłówki artykułów na pomocy, które zawierają wybraną przez Ciebie frazę.

[6] Blog SALESmanago – kliknij, by zostać przekierowanym na stronę bloga SALESmanago, znajdziesz tam nie tylko artykuły na temat platformy, ale materiały edukacyjne na temat Marketing Automation.

[7] Pomoc SALESmanago – kliknij, by zostać przekierowanym na stronę pomocy, znajdziesz tam artykuły, które pomogą poruszać się po platformie i korzystać z wszystkich funkcjonalności systemu.

[8] Platforma E-learningowa – kliknij, by zostać przekierowanym na stronę platformy e-learningowej, przejdź przez kurs edukacyjny, po którym uzyskasz certyfikat specjalisty Marketing Automation.

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024