Konfiguracja bramki SMS

Marketing mobilny to przede wszystkim kanał SMS. Dzięki bramkom SMS możliwa jest masowa wysyłka wiadomości marketingowych o różnym charakterze: SMS urodzinowy, wysyłka kodów rabatowych, newslettery, formularze i wiele innych. Bramki mogą być integrowane z różnymi platformami, także z SALESmanago. Mobilny marketing uskutecznia konwersje, jeszcze bardziej precyzuje targetowanie i pozwala na personalizowanie krótkich komunikatów. Po integracji z kontem można automatyzować procesy SMS oraz efektywniej zarządzać ich działaniami.

Aby przejść do konfiguracji bramki sms wejdź kolejno w:

USTAWIENIA → INTEGRACJA → BRAMKA SMS


  1. Obsługiwane bramki
  2. Konfiguracja wybranych bramek SMS
    a) Tidesoftware
    b) Materna mProfi.pl
    c) Twilio
    d) Dynmark
    e) Eurocom
    f) Blue Media

OBSŁUGIWANE BRAMKI

Obsługiwane kraj – każdy z operatorów funkcjonuje w rożnych rejonach świata. Poniżej wypisani są operatorzy wraz z przekierowaniem na ich stronę internetową oraz kraj, w którym bramka obsługuje wysyłkę wiadomości.


KONFIGURACJA

W celu skonfigurowania bramki SMS należy wybrać na opcję menu Ustawienia → Integracja. Na wyświetlonym ekranie należy wybrać zakładkę Bramka SMS.

Z listy bramek wybierz tą, z którą chcesz zintegrować system SALESmanago.

Intregacja z bramką SMS zazwyczaj polega na podaniu loginu i hasła oraz, w pewnych przypadkach, dodatkowych danych uwierzytelniających.


USTAWIENIA BRAMEK

1

[1] Wybierz bramkę SMS – z rozwijanej listy wybierz bramkę sms

WAŻNE: Jeśli numer telefonu składa się z 9 lub mniej znaków, domyślnie zostanie do niego dodany prefix.

[2] Skracaj linki w wiadomościach – zaznacz ten checkbox jesli chcesz aby linki w wiadomościach były automatycznie skracane. Takie linki są dla użytkowników bardziej przyjazne i atrakcyjne. Format skróconego linku: http://esm.to/ lub https://esm.to/ z doklejonymi 6 losowo wybranymi znakami.

[3] Zapisz – kliknij aby zachować ustawienia


USTAWIENIA POSZCZEGÓLNYCH BRAMEK

[A] Tidesoftware

W SALESmanago wystarczy uzupełnić: Customer ID, User ID, Hasło oraz Domyślny Nadawca, które znajdziemy na swoim koncie w Tide.

2

WAŻNE: do wysyłanych wiadomości podpis zaciągany jest z TideSoftware.pl bez względu jaki podpis jest ustawiony w SALESmanago.


[B] Materna (Materna mProfi.pl)

Na koncie w SALESmanago uzupełniamy pola o dane z Materna mProfi.pl: Nazwa użytkownika (opcjonalnie), Hasło, Dostawca.

Token API – należy podać Token API do wysyłania wiadomości, który znajdue się:

mprofi.pl → Ustawienia → API → Nowy token. Sprawdzanie statusu ustaw na „Pull”

WAŻNE: Aby korzystać z bramki musisz mieć założone bezpłatne konto w mProfi.pl


[C] Twilio

W SALESmanago uzupełniamy pola Sid konta, Token oraz Nadawca (numer lub Alphanumeric Sender ID zarejestrowane na koncie Twilio).

integration_twilio


[D] Dynmark

Dostawca z UK o światowym zasięgu. Jest to bardzo intuicyjna bramka, przy korzystaniu z której wystarczy podać nr telefonu żeby wysłać wiadomość.

Przy integracji należy podać login i hasło oraz nadawcę (2-11 znaków).

dynmarkPL


[E] Eurocom

Z tej bramki można wysyłać wiadomości do klientów Orange oraz na Litwie.

Przy integracji należy podać login i hasło oraz nadawcę (2-11 znaków).

eurocomPL


[F] Blue Media

Z listy należy wybrać Bramkę SMS: SMS MESSENGER

Przy integracji należy podać login oraz hasło, które podane jest wcześniej przez usługodawcę (bramkę SMS). Pole nadawca jest nieobowiązkowe

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808