Integracja z Shoplo

Shoplo to platforma e-commerce, która umożliwia swoim użytkownikom stworzenie sklepu internetowego oraz sprzedaż produktów. Oprócz tego, daje również możliwość integracji z innymi platformami, dzięki czemu możesz sukcesywnie zwiększać zasięg swoich produktów i odkrywać nowe kanały sprzedaży. Platforma nie tylko służy sprzedaży produktów, ale również stanowi narzędzie pomagające w zarządzaniu stanami magazynowymi.

Integracja Shoplo z SALESmanago umożliwia przepływ danych zebranych w Shoplo do SALESmanago.

Zakres integracji:

  • eksport kontaktów historycznych,
  • eksport transakcji historycznych,
  • synchronizacja kontaktów,
  • aktualizacja danych kontaktu w czasie rzeczywistym,
  • przekazywanie zdarzeń zewnętrznych z platformy Shoplo do SALESmanago (koszyk, zakup),
  • automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronach sklepu na platformie Shoplo i do kontaktów zapisanych przez formularze, monitorowanie kontaktów,
  • przesyłanie informacji opt-in, opt-out,
  • pozyskanie kontaktu przez zapis na newsletter,
  • przekazywanie pełnego zakresu danych o kontakcie do SALESmanago,
  • przesłanie tagów,
  • automatyczne dodawanie funkcjonalności takich jak Live Chat, Pop-up Basic, Web Push,
  • umieszczenie aplikacji integrującej Sklepy Shoplo z SALESmanago w Shoplo AppStore dostępnej dla wszystkich klientów Shoplo.

Pamiętaj, że aplikację integrującą sklep na platformie Shoplo z SALESmanago możesz pobrać klikając w link.


W pierwszym kroku zaloguj się do swojego sklepu.

W menu po lewej stronie kliknij [1] Zarządzaj aplikacjami a następnie wybierz [2] +Aplikacje. Znajdź aplikację SALESmanago Marketing Automation. Przejdź do instalacji wtyczki klikając Zainstaluj dodatek a następnie Instaluj.

Teraz przejdź ponownie do Zarządzaj aplikacjami.

W zainstalowanych aplikacjach znajdziesz SALESmanago Marketing Automation. Kliknij suwak aby przypiąć aplikację.

Aplikację odnajdziesz w sekcji Dodatki w menu po lewej stronie.

Kliknij zainstalowaną aplikację, aby przejść do jej ustawień.

Teraz przejdź do następnego wpisu, aby dokonać konfiguracji.

WAŻNE: Zwróć uwagę na punkt Ustawienia dodatkowe.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024