Dane transakcyjne w szczegółach na karcie kontaktu

Jeżeli mamy zintegrowane wydarzenie zewnętrzne na karcie kontaktu to w zakładce „szczegóły” wyświetlą się 3 wartości odnoszące się do średniej wartości zakupów, ilość wszystkich dokonanych zakupów oraz ich suma. Aby te wartości były na bieżąco aktualizowane, należy zintegrować je ze zdarzeniami zewnętrznymi w postaci PURCHASE.

Aby wejść w szczegóły należy przejść do zakładki CRM -> Kontakty w kampaniach-> Szczegóły-> Szczegóły (na dole strony)

yyyy 2

[1] ORDER_AVG – średnia wartość zakupów – wartość jest obliczana na podstawie wartości w zdarzeniu zewnętrznym, która jest zaciągana z xml; wartość ta jest podawana w jednostkach

[2]  ORDER_NUMBER – ilość dokonanych zamówień

[3]  ORDER_SUMMARY – suma wszystkich dokonanych zamówień – wartość wszystkich transakcji

 

yyy

Uwaga: informacje dotyczące danych transakcyjnych w szczegółach na karcie kontaktu można wykorzystać np. do targetowania wysyłki.

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808