Centrum Preferencji Klienta | Zdarzenie: Kontakt uzupełnił Kluczową informację

Kluczowa informacja to parametr, który odnosi się do konkretnej cechy lub preferencji Kontaktu. Składa się ona z dwóch części: atrybutu oraz wartości. Atrybut mówi o tym, czego dotyczy informacja, a wartość pozwala ją określić ilościowo. Dzięki Zdarzeniu Kontakt uzupełnił Kluczową informację możesz automatycznie dostosować komunikację z klientem w momencie kiedy tylko poda Kluczowe informacje za pomocą Centrum Preferencji Klienta. W praktyce oznacza to, że jeżeli system zarejestruje podanie Kluczowej informacji, wtedy zostanie uruchomiona reguła.

Aby użyć Zdarzenia Zdarzenie: Kontakt uzupełnił Kluczową informację, należy przejść do

Procesy Automatyzacji → Reguły Automatyzacji → Dodaj nową regułę → Elementy → Dodaj Zdarzenia


Spis treści


1. Informacje ogólne

Reguła Automatyzacji to proces, który reaguje na zachowania Kontaktów w różnych kanałach. Składa się z 2 lub 3 elementów podstawowych:

  1. Zdarzenie, czyli coś, co musi się wydarzyć i zostać zarejestrowane przez system, aby zainicjować (uruchomić) regułę.
  2. Warunek (opcjonalnie), czyli założenie, które musi zostać spełnione, żeby reguła została zainicjowana (uruchomiona) dla danego Kontaktu.
  3. Akcja, czyli to, co robi system po wystąpieniu zdarzenia inicjującego regułę.

Jednym ze Zdarzeń dostępnych w systemie SALESmanago jest podanie przez Kontakt w Centrum Preferencji Klienta Kluczowej Informacji.


2. Dodawanie Zdarzenia do Reguły

[1] Wybór Zdarzenia – po wybraniu zakładki Elementy przejdź do Zdarzeń i znajdź na liście Zdarzenie: Kontakt uzupełnił Kluczową informację. Możesz również wpisać nazwę tego Zdarzenia w wyszukiwarce. Następnie przeciągnij Zdarzenie na panel.

[2] Ustawienia Zdarzenia – kliknij przycisk, aby wybrać Kluczową Informację, której podanie przez Kontakt uruchomi Regułę Automatyzacji.


3. Ustawienia Zdarzenia

[1] Kluczowa informacja – wybierz z listy Kluczową informację, której podanie przed Kontakt uruchomi Regułę Automatyzacji. Na liście znajdują się wszystkie Kluczowe Informacje, które zostały utworzone w systemie.

Aby zachować ustawienia, kliknij przycisk Zapisz zmiany. Teraz możesz kontynuować tworzenie swojej Reguły.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 30 2024