Workflow | Biblioteka Workflow

Workflow pozwala zautomatyzować przepływ komunikacji z odbiorcami w różnych kanałach, przyspieszyć proces sprzedaży, dostarczyć zespołowi handlowemu leady gotowe do transakcji oraz indywidualnie reagować na zachowania odbiorców na twojej witrynie. Od teraz w SALESmanago Workflow dostępna jest nowa funkcjonalność: Biblioteka Workflow.

Aby skorzystać z Biblioteki Workflow przejdź do

Procesy Automatyzacji → Workflow → Biblioteka Workflow


Spis treści


1. Podstawowe informacje

Biblioteka Workflow zawiera kilkanaście gotowych, zaawansowanych i podstawowych szablonów Workflow, które klienci mogą wykorzystać do tworzenia własnych, kompleksowych, wielokanałowych kampanii. Szablony te zostały stworzone przez najlepszych specjalistów Marketing Automation. Wykorzystali oni swoją wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas współpracy z globalnymi firmami. Biblioteka Workflow jest doskonałym punktem wyjścia dla wszystkich klientów, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z automatyzacją marketingu.

Czytaj więcej o Workflow >>

Czytaj więcej o Generatorze Workflow >>


2. Widok Biblioteki

Główny widok Biblioteki Workflow prezentuje kolekcję wszystkich dostępnych szablonów Workflow. Dashboard Biblioteki pozwala na nawigację w obrębie tej kolekcji, a także na wykonywanie określonych akcji na szablonach

[1] Filtrowanie – możesz filtrować Bibliotekę według określonych kryteriów. Wybierz interesujący cię cel marketingowy lub taktykę.

[2] Wygeneruj swój Workflow — aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego generatora. Wybierz cel. Następnie określ kanał, na którym chcesz się skupić. Możesz również określić taktykę, którą uważasz za najlepszą w danej sytuacji. Kliknij Generuj i z sugerowanej listy wybierz szablon — idealną kanwę dla Twoich treści.

Czytaj więcej o Generatorze Workflow >>

[3] +Nowy Workflow — wybierz, aby zbudować nowy Workflow od podstaw.

[4] Akcje na szablonach – każdy szablon możesz przejrzeć i użyć w dowolnym momencie

Po tym jak klikniesz Zobacz i użyj, na kafelku szablonu pojawi się krótki opis, instrukcja i podgląd szablonu. Aby go użyć, kliknij [1] Użyj szablonu.


3. Lista szablonów

Poniżej znajduje się przegląd wszystkich parametrów szablonów Workflow z naszej Biblioteki.

Cele marketingowe:

Nazwa Cel
Wzrost wartości zamówienia Dopasuj komunikację do wartości zakupów klientów. Zwiększaj wartość koszyków i podnoś przychody w sklepie.
Wzrost częstotliwości zamówień Dopasuj komunikację do częstotliwości zakupów klientów. Zachęcaj ich do częstszych zakupów i podnoś ich wartość życiową.
Wzrost przychodów Stosuj najlepsze praktyki na każdym etapie podróży zakupowej. Buduj silne relacje i stale zwiększaj przychody.
Spadek churnu Idealnie dopasuj ofertę do każdego klienta. Wydłużaj czas życia klienta i skaluj biznes.
Wzrost customer lifetime value Zapewnij każdemu klientowi doświadczenie 1:1. Ciesz się długotrwałymi relacjami i zwiększonymi przychodami.
Wzrost zaangażowania klientów Wysyłaj dopasowane wiadomości i oferty w idealnym momencie. Angażuj klientów, buduj zaufanie i zwiększaj przychody w sklepie.
Wzrost współczynnika konwersji Utrzymuj zainteresowanie klientów przez całą podróż zakupową. Zwiększaj lojalność klientów i ich wartość życiową.
Personalizacja doświadczeń klienta Zaprojektuj najlepsze możliwe doświadczenie klienta. Zbuduj silną przewagę konkurencyjną dla swojej firmy.
Budowanie lojalności klientów Zmień relacje powierzchowne w długoterminowe. Zadbaj o zadowolenie klientów, by wracali po kolejne produkty.
Wzrost retencji klientów Zdobądź liczne okazje do sprzedaży u każdego klienta. Aktywnie zwiększaj szansę na zakup podczas każdej interakcji.


Kanały komunikacji:

Kanał Korzyści
Email Marketing E-mail jest jednym z top 3 kanałów dla marketerów B2C
Średnie ROI dla email marketingu to 42$ za każdego wydanego dolara
Mobile Marketing 46% klientów preferuje smartfony do przeglądania stron
Do 2024 r. mobile commerce sięgnie 69% całej sprzedaży eCommerce
Mobile Push Targetowane kampanie powiadomień push mają CR nawet do 30%
Powiadomienia push mogą przynieść nawet 2200% ROI
Website Personalization Zmiana layoutu może zwiększyć konwersję nawet o 681%
Personalizacja strony może podnieść sprzedaż nawet o 15%
Omnichannel Personalizacja doświadczeń przyciąga 80% często kupujących
Silne strategie omnichannel przynoszą 89% retencji klientów


Taktyki:

Kampania Opis Korzyści
Win-back campaign Znajdź nieaktywnych klientów i powiedz im, że za nimi tęsknisz. Użyj różnych kanałów, by wysyłać angażujące wiadomości. Przełączaj się z emaila na kanał mobile lub stronę WWW i dopasuj się do działań klientów. Zachęcaj do powtórnych zakupów, aby zwiększyć CLV. Znajdź uśpionych klientów
Używaj różnych kanałów
Dopasuj przekaz do reakcji
Zwiększaj ponowną konwersję
Cross-sell campaign Nie daj o sobie zapomnieć! Kontynuuj komunikację po zakupie, używając skutecznych kanałów. Maksymalizuj transakcje, pokazując powiązane produkty. Mieszaj kanały i odnoś się bezpośrednio do zainteresowań klienta, aby zwiększyć wartość zamówienia. Wykorzystaj każdy zakup
Nawiąż do zainteresowań
Oferuj powiązane produkty
Zwiększaj wartość koszyka
Upsell campaign Nie daj o sobie zapomnieć! Kontynuuj komunikację po zakupie, używając skutecznych kanałów. Maksymalizuj transakcje, pokazując lepsze i droższe produkty. Mieszaj kanały i odnoś się bezpośrednio do zainteresowań klienta, aby zwiększyć wartość zamówienia. Wykorzystaj każdy zakup
Oferuj droższe produkty
Oferuj lepsze produkty
Zwiększaj wartość koszyka
Abandoned cart recovery Automatycznie sprawdzaj szczegóły kontaktu, by wychwycić przerwane zakupy. Dotrzyj do osób w najpopularniejszych kanałach z dopasowanymi wiadomościami, aby przypomnieć im o przedmiotach w ich koszykach. Skieruj ich z powrotem na stronę i zachęć do zakupu. Wyłapuj przerwane zakupy
Wysyłaj dopasowane treści
Kieruj ruch ponownie na www
Zachęć ponownie do zakupu
Welcome campaign Przywitaj nowych użytkowników. Użyj Google Ads, e-maila, in-app push itp. aby zdobyć nowych subskrybentów i opowiedzieć im swoją historię. Buduj kontekst dla swoich produktów i angażuj nowe kontakty, aby zwiększyć konwersję i zbudować zaufanie. Przedstaw się
Nadaj kontekst produktom
Przyspieszaj konwersję
Buduj zaufanie do sklepu
Retargeting campaign for active customers Używaj wielu kanałów, aby dostarczać dopasowane treści do osób, które opuściły twoją stronę bez dokonania zakupu. Zaangażuj je ponownie i przekieruj na stronę. Wykorzystaj spersonalizowane treści i przesuń kontakty na ścieżce zakupowej, aby zwiększyć sprzedaż. Wyślij dopasowane treści
Ponownie angażuj ludzi
Kieruj ruch ponownie na www
Zwiększaj sprzedaż
Refill campaigns Przypominaj klientom o ponownym zakupie, gdy kończą opakowanie produktu. Wysyłaj wielokanałowe przypomnienia, aby nie musieli pilnować tego sami. Podkręć ofertę, dopasowując ją do zainteresowań użytkowników. Buduj zaufanie klientów i zwiększaj swoje CLV. Wysyłaj przypomnienia
Wysyłaj najlepsze oferty
Buduj zaufanie klientów
Zwiększaj CLV
Subscription renewal Przypomnij klientom o odnowieniu subskrypcji, zanim wygaśnie. Wysyłaj wielokanałowe przypomnienia, aby nie musieli tego pilnować sami. Podkręć ofertę, dopasowując ją do zainteresowań użytkowników. Buduj lojalność klientów i zwiększaj swoje przychody. Przypominaj o subskrypcji
Zachęcaj do odnowienia
Wzmacniaj lojalność
Zwiększaj przychody
Loyalty program campaign Popraw zaangażowanie swoich klientów. Wykorzystaj wielokanałowe zachęty, aby przeprowadzić ich przez progi Programu Lojalnościowego. Grywalizuj i poprawiaj doświadczenia klientów, aby widocznie zmniejszyć churn i sprzedawać więcej produktów. Angażuj klientów
Minimalizuj churn
Popraw customer experience
Sprzedawaj więcej
Appreciation campaign for premium users Znajdź użytkowników premium poprzez scoring. Wykorzystaj najpopularniejsze kanały komunikacji, aby wysłać im spersonalizowane kupony ze zniżkami, darmową dostawą i innymi zachętami. Nagradzaj ich zaangażowanie i zwiększaj CLV. Znajdź użytkowników premium
Doceniaj zaangażowanie
Przygotuj specjalne oferty
Zwiększaj CLV
Anniversary campaign Świętuj relacje ze swoimi klientami. Wysyłaj dopasowane prezenty na każdą rocznicę, aby utrzymać ich zaangażowanie. Wyświetlaj spersonalizowane treści na stronie internetowej i wysyłaj zindywidualizowane kupony, aby zwiększyć sprzedaż. Świętuj relację
Wysyłaj dopasowane oferty
Podtrzymuj zaangażowanie
Zwiększaj sprzedaż
After purchase nurturing Wysyłaj e-maile z podziękowaniami po dokonaniu zakupu. Odczekaj chwilę, a następnie wysyłaj treści dynamiczne, aby upsellować lub cross-sellować inne produkty. Wykorzystaj najskuteczniejsze kanały, aby zachęcić do kolejnych zakupów i zwiększyć przychody. Wysyłaj wartościowe treści
Edukuj użytkowników
Zachęć do dalszych zakupów
Zwiększaj przychody
After visit remarketing Wyślij po wizycie wiadomość z przeglądanymi produktami do osób, które nie dodały przedmiotów do koszyka lub nie dokonały zakupu. Podkręć ofertę, dodając podobne przedmioty i kody rabatowe. Przełączaj kanały, aby zachęcić do zakupu i zwiększyć sprzedaż. Pokazuj oglądane produkty
Oferuj podobne przedmioty
Zachęcaj do zakupów
Zwiększaj sprzedaż
NPS survey Zbieraj opinie o swoich produktach i usługach. Po każdym zakupie wyślij link do ankiety NPS poprzez e-mail, SMS, live chat lub Web Push. Wykorzystaj te dane do poprawy jakości i zwiększenia lojalności klientów. Wysyłaj ankiety
Zbieraj feedback
Poprawiaj jakość produktów
Zwiększaj lojalność
Lead nurturing Opiekuj się kontaktami, gdy już zainicjują relację z twoim sklepem. Wykorzystaj e-mail do określenia najlepszego dla nich sposobu komunikacji. Wyślij serię wiadomości edukacyjnych. Buduj zaufanie odbiorców, aby skrócić ścieżkę zakupową. Wysyłaj wiadomości
Edukuj klientów
Skracaj ścieżkę zakupową
Obniżaj churn
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024