Workflow | Generator Workflow

Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, pracujących na co dzień z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w bibliotece. Tysiące godzin swojej pracy przełożyli oni na nowe, ulepszone szablony, aby zaoszczędzić twój czas i pomóc ci realizować cele marketingowe. Ponadto dodaliśmy do biblioteki generator — pierwszą taki mechanizm na rynku, który pozwoli ci błyskawicznie aktywować najwłaściwszy szablon!


Spis treści


1. Podstawowe informacje

Dobrze zaprojektowany Workflow potrafi wydobyć to, co najlepsze z każdego kanału marketingowego. Automatyzuje zadania i konsekwentnie pomaga osiągać cele marketingowe.

  • Rynek automatyzacji Workflow i powiązanych technologii rośnie w tempie 20% rocznie i prawdopodobnie osiągnie wartość 5 miliardów USD do 2024 r. (Deloitte)
  • 55% marketerów planuje zwiększyć wydatki na rozwiązania martech w przyszłym roku. (Forrester)
  • 31% badanych firm w pełni zautomatyzowało przynajmniej jeden proces. (McKinsey & Company)
  • Utrata produktywności i źle zarządzane leady kosztują firmy ponad 1 bilion dolarów rocznie, z czego część można by zaoszczędzić dzięki oprogramowaniu do automatyzacji baz danych.(CMO Council)
  • 13% ankietowanych organizacji twierdzi, że wdraża praktykę inteligentnej automatyzacji na dużą skalę (ponad 51 automatyzacji), 23% wdraża (11–50 automatyzacji), a 37% przeprowadza pilotaż (1–10 automatyzacji).  (Deloitte)
  • 41% respondentów twierdzi, że korzysta z automatyzacji w szerokim zakresie lub w przypadku wielu procesów. (Deloitte)
  • Zdaniem ankietowanych menedżerów, dwie największe bariery na drodze do wdrożenia automatyzacji na dużą skalę to fragmentacja procesów i brak gotowości IT, a następnie opór wobec zmian i brak jasnej wizji.  (Deloitte)

Stworzenie idealnego szablonu wymaga jednak sporo czasu i wiedzy na temat możliwości wykorzystywanej platformy i procesów marketingowych. Wiedząc o tym, zebraliśmy naszych najlepszych ekspertów, ludzi, którzy pracują z takimi markami jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, KFC, New Balance i Victoria’s Secret. Poprosiliśmy ich, aby włożyli swoje ogromne doświadczenie w stworzenie skutecznych narzędzi – szablonów Workflow, które zapewniają spełnienie postulatu Precision Execution w każdym kanale komunikacji i faktycznie pomagają rozwiązywać wyzwania eCommerce.

Po bibliotece Workflow możesz poruszać się za pomocą filtrów, ale na tym nie koniec. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz skorzystać z naszego unikalnego generatora.


2. Jak to działa?

Aby skorzystać z Generatora Workflow, przejdź do:

Procesy Automatyzacji → Workflow → Biblioteka Workflow

Aby otrzymać listę najlepszych szablonów, postępuj zgodnie z następującymi krokami.

1. Użyj Generatora

2. Wybierz cel

Wybierz z listy celów ten, nad którym chcesz pracować w danej chwili. Użyj strzałek [A], aby poruszać się pomiędzy krokami.

3. Określ kanał, na którym chcesz się skupić

Wybierz jeden kanał lub Omnichannel dla bardziej zaawansowanych kampanii.

4. Określ taktyki

Ustaw jedną lub więcej taktyk. Ten krok jest opcjonalny. Kliknij Podsumowanie, aby zobaczyć szablony Workflow dla wszystkich taktyk.

5. Wygeneruj

Sprawdź swoje ustawienia i jeśli są one poprawne, kliknij Wygeneruj. Jeśli nie, użyj strzałki, aby cofnąć się i ponownie dostosować swoje wybory.

6. Z proponowanej listy wybierz szablon

Przejrzyj listę i wybierz najlepsze dla siebie szablony. Aby podejrzeć szczegóły i użyć szablonu, kliknij [A] Wyświetl i użyj. Jeśli chcesz wygenerować nowy zestaw szablonów, [B] użyj ponownie Generatora i zmień ustawienia.

7. Użyj szablonu

Gdy znajdziesz szablon, na którym chcesz pracować, kliknij Użyj, aby otworzyć szablon. Wypełnij niezbędne informacje (np. e-maile, tagi, powiadomienia Web Push itp.). Klikaj odpowiednie kafelki i wybieraj elementy z listy.

Jeżeli brakuje jakiegoś elementu:

  1. Zapisz swój Workflow jako szkic.
  2. Utwórz element.
  3. Wróć do zapisanego szkicu i kontynuuj.

Zapisz i aktywuj Workflow, aby móc go używać.


3. Przykłady zastosowania

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i w pełni wykorzystaj swoje kanały marketingowe.

  • Ustaw cel marketingowy i kanał komunikacji. Wybierz taktykę, którą chcesz zastosować w danej sytuacji. Przejrzyj listę odpowiednich szablonów i wybierz ten, który najbardziej ci odpowiada. Uzupełnij wszystkie wymagane informacje w szablonie, np. emaile, tagi, powiadomienia Web Push. Aby to zrobić, klikaj odpowiednie kafelki i wybieraj elementy z listy. Zapisz i aktywuj Workflow, aby z niego korzystać.
  • Wybierz tylko cel marketingowy i kanał komunikacji. Wygeneruj listę wszystkich możliwych taktyk dla danej kombinacji. Zainspiruj się i stwórz własne, jeszcze bardziej zaawansowane szablony Workflow, korzystając ze zgromadzonego przez nas know-how.
  • Przejrzyj Bibliotekę i zapoznaj się z szerszym wyborem szablonów. Użyj zestawu filtrów, które pomogą ci ręcznie zawęzić listę wyników do tych, których aktualnie potrzebujesz.
  • Wybieraj jeden cel na raz i zobacz, jak skutecznie możesz go realizować w pojedynczych kanałach lub kompletnych sekwencjach omnichannel. Nie musisz wymyślać własnych szablonów. Wystarczy, że dopasujesz te przygotowane przez nas do odpowiednich treści i aktywujesz kampanię.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024