Analityka wiadomości e-mail i sms wysłanych z Workflow

Dzięki kampanii Workflow możesz tworzyć zaawansowane struktury, które będą prowadzić działania marketingowe za Ciebie! Poznaj analitykę, aby jeszcze dokładniej poznać szczegółowe dane dotyczące wysłanych wiadomości e-mail i sms.

1. ANALITYKA WIADOMOŚCI Z WORKFLOW

W menu głównym wejdź kolejno w Procesy Automatyzacji → Workflow → Analityka wiadomości z Workflow.

[1] Liczba otwartych i klikniętych wiadomości – te dane przedstawione są na wykresie liniowym

[2] Zakres czasu – w tym miejscu z rozwijanej listy należy wybrać zakres czasu

[3] Wysłane wiadomości – to dane liczbowe

[4] OR – tzw. współczynnik otwieralności

[5] CTR – tzw. współczynnik klikalności

Poniżej znajduje się ekran z listą wysłanych wiadomości

Lista wysłanych wiadomości znajduje się w tabeli z podziałem na następujące kolumny: data, nadawca, wiadomość, #wysłanych, # otwartych, # klikniętych, OR, CTR.

Dodatkowo znajdują się tutaj dwa checkboxy [1] pokaż także planowane oraz pokaż usunięte, które można zaznaczyć a następnie kliknąć [2] Filtruj aby w tabeli poniżej pokazały się tylko te wiadomości, które spełniają zaznaczone kryteria. W tym miejscu możesz skorzystać również z opcji [2] Szukaj, gdzie możesz odnaleźć wiadomość po nazwie, temacie, dacie. Następnie kliknij [3] Eksport aby wyeksportować interesujące Cię dane.

2. ANALITYKA SMS Z WORKFLOW

W menu głównym wejdź kolejno w Procesy Automatyzacji → Workflow → Analityka SMS z Workflow

Poniżej znajduje się widok Analityki SMS z Workflow.

Lista wysłanych wiadomości SMS znajduje się w tabeli z podziałem na następujące kolumny: data, nadawca, nazwa, #kontaktów, #wysłano, #dostarczono, #nie dostarczono, #z odpowiedzią. W tym miejscu każda wiadomość może zostać usunięta.

Możliwe jest przefiltrowanie wiadomości przy zaznaczeniu odpowiednich checkboxów powyżej tabeli [1]. Do wyboru znajdują się: pokaż wszystkie (zaznaczone domyślnie), pokaż moje, pokaż planowane.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024